Singletrackbikes Hasselt

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
SB
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: di 12 feb 2008 22:11

Singletrackbikes Hasselt

Bericht door SB »

Wat is jullie ervaring met deze shop?

Wilde er een Santa Cruz Highball carbon frame bestellen, heb al verscheidene keren telefonisch geïnformeerd naar de beschikbaarheid, krijg altijd de belofte dat men zal informeren en terugbellen, maar gebeurt nooit ... verkopen precies niet graag :roll: . Vorig jaar idem voor een GT grade.

Ik kan volharden en blijven aandringen, maar het belooft niet veel goeds in geval van garantie, vandaar mijn vraag wat jullie ervaringen zijn.
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5029
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: Singletrackbikes Hasselt

Bericht door madskatingcow »

Haha, déjà vu : ik kan die indruk alleen maar bevestigen.

Ik heb wel vijf maal geinformeerd naar prijs voor mijn Santa Cruz Highball 29 CC Gloss Aqua Blue & Black 2016. Telefonisch, via mail en zelfs persoonlijk langs geweest, nooit één prijs ontvangen.

Ondanks dat Hasselt voor mij veel dichterbij is dan Haasjebiker, loont het wel de moeite om bij Haasjebiker te bestellen. Een kerel met kennis van zaken, snelle respons op mails, super vriendelijk en gaat de extra mile voor zijn klanten.

Met 96bikes had ik ook een goed contact, maar je kan maar bij 1 dealer bestellen natuurlijk.
SB
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: di 12 feb 2008 22:11

Re: Singletrackbikes Hasselt

Bericht door SB »

Bedankt voor de info (ook in showroom post :-D )

't Is onbegrijpelijk, maar vooral spijtig voor het merk. Je zou inderdaad van miserie voor een specialized gaan :lol: .

Ik zal eens luisteren bij de dealers die je hebt aangegeven...

Veel plezier in Gäsbock!
Gebruikersavatar
Wacky-S
Mountainbiker
Berichten: 1059
Lid geworden op: di 11 aug 2009 12:31
Rijdt met: ene zonder moteur

Re: Singletrackbikes Hasselt

Bericht door Wacky-S »

SB schreef:Je zou inderdaad van miserie voor een specialized gaan :lol: .
De besparen je meestal idd een hoop miserie :lol:
flip
Mountainbiker
Berichten: 352
Lid geworden op: wo 13 mar 2002 02:00
Rijdt met: Orbea OIZ M10TR 2019

Re: Singletrackbikes Hasselt

Bericht door flip »

Dit is echt niet de enige hoor. Heb me vorig jaar een nieuw mtb aangeschaft en daarvoor een hele ronde gedaan om te zien of ik toch niet eens wat anders als een speci van bij m'n vertrouwde LBS zou kopen. Verschillende die me gingen bellen etcetc... vaak hoor je gewoon niks.

Dus idd maar voor mijn vertrouwde LBS gekozen...
SB
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: di 12 feb 2008 22:11

Re: Singletrackbikes Hasselt

Bericht door SB »

Ze zullen het allemaal te druk hebben met de elektrische fiets ...
sam2300
Mountainbiker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 15 okt 2012 16:31
Rijdt met: Granville evo

Re: Singletrackbikes Hasselt

Bericht door sam2300 »

Maar wel tijd genoeg om te zagen dat iedereen alles op internet koopt.
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: Singletrackbikes Hasselt

Bericht door Edlisjas »

Ik zou even willen reageren omdat ik de winkel (lees eigenaar) een beetje ken, ik ben deze voormiddag even langsgeweest. Peter is iemand met een hart voor mountainbikes, ben hem vroeger regelmatig tegengekomen op toertochten maar hij doet vooral enduro/downhill meen ik me te herinneren.

Hij is begonnen in een tuinhuis achter zijn huis met vooral herstellen van mountainbikes, hij deed dat in bijberoep maar ondertussen heeft hij er zijn hoofdberoep van gemaakt en is hij verhuisd naar een nieuw pand.

Ik denk dat hij het gewoon te druk heeft om alles (goed) op te volgen. Hij runt de zaak alleen, ik ben 15 minuten binngeweest, een dame was een elektrische fiets aan het testen, een man bracht een elektrische fiets binnen voor herstelling, een andere man bracht een testfiets terug, er stond nog een andere man te wachten, ik kwam informatie over cannondale vragen en een dame kwam langs met een kinderfietsje waarvan ze de voorband niet opgepompt kreeg. Bleek het ventiel stuk te zijn, hij heeft het ventiel vervangen, band opgeblazen en de dame moest niet betalen. Nogmaals, dit alles op 15 minuten tijd. Ik denk dat hij het gewoon veel te druk heeft om op alles te antwoorden en op te volgen. Hij is een prima fietsenmaker met het hart op de juiste plaats.

Als je ziet hoeveel het tegenwoordig kost om iemand in dienst te nemen zal hij ervoor kiezen om alles alleen te doen ook al mist hij daardoor de kans om iemand iets te verkopen.
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5029
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: Singletrackbikes Hasselt

Bericht door madskatingcow »

Allemaal goed en wel, maar wat heb je daar aan als toekomstige klant? Als je vijf maal informeert naar de prijs, zowel telefonisch, via mail en persoonlijk langs gaat en nooit één prijs hebt ontvangen, wat kan je dan als klant nog meer doen? Als je een garantieprobleem hebt, en dezelfde redenering wordt gevolgd, tja ... dan hoeft het voor mij niet meer. Tuinhuis of niet.
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: Singletrackbikes Hasselt

Bericht door Edlisjas »

madskatingcow schreef:Allemaal goed en wel, maar wat heb je daar aan als toekomstige klant? Als je vijf maal informeert naar de prijs, zowel telefonisch, via mail en persoonlijk langs gaat en nooit één prijs hebt ontvangen, wat kan je dan als klant nog meer doen? Als je een garantieprobleem hebt, en dezelfde redenering wordt gevolgd, tja ... dan hoeft het voor mij niet meer. Tuinhuis of niet.
Ja, daar heb je volledig gelijk!
Plaats reactie