Singletrackbikes Hasselt

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
Aardbei
Mountainbiker
Berichten: 102
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 14:58
Rijdt met: El Peligroso

Re: Singletrackbikes Hasselt

Bericht door Aardbei »

Hoe zit het hier ondertussen met de Highball 29 Aqua CC kandidaten? Iemand effectief besteld en frame ontvangen? Een op maat gemaakt titanium frame is nog sneller geleverd, pfff.
Gebruikersavatar
ridley
Mountainbiker
Berichten: 245
Lid geworden op: di 07 jun 2005 16:03
Rijdt met: Endorfin speed II
Contacteer:

Re: Singletrackbikes Hasselt

Bericht door ridley »

Er ligt al meer dan 4 maanden een Fulcrum wiel van mij om een paar spaken te vervangen. Telkens krijg ik te horen dat er problemen zijn met de vertegenwoordiger of dat hij niet veel tijd voor had om er achteraan te gaan omdat het druk is geweest.
Dat het i.p.v. 2 weken nu 2 maanden zou duren omdat je problemen hebt kan ik nog begrijpen. Maar als je in 4 maanden niet aan een onderdeel geraakt moet je niet verkondigen dat je het allemaal zo gefikst is.
Uitvluchten je geen tijd had omdat het druk is geweest...al de rest krijgt dus voorrang?

Jammer, leek een goede zaak met sympathieke kerel maar op deze manier hoeft het voor mij niet.
Gebruikersavatar
BertG
Mountainbiker
Berichten: 1440
Lid geworden op: za 12 aug 2006 17:27

Re: Singletrackbikes Hasselt

Bericht door BertG »

ridley schreef:Er ligt al meer dan 4 maanden een Fulcrum wiel van mij om een paar spaken te vervangen. Telkens krijg ik te horen dat er problemen zijn met de vertegenwoordiger of dat hij niet veel tijd voor had om er achteraan te gaan omdat het druk is geweest.
Dat het i.p.v. 2 weken nu 2 maanden zou duren omdat je problemen hebt kan ik nog begrijpen. Maar als je in 4 maanden niet aan een onderdeel geraakt moet je niet verkondigen dat je het allemaal zo gefikst is.
Uitvluchten je geen tijd had omdat het druk is geweest...al de rest krijgt dus voorrang?

Jammer, leek een goede zaak met sympathieke kerel maar op deze manier hoeft het voor mij niet.

Kan je die zelf nergens bestellen en dan iets regelen met die lbs? Je zou er van soms van versteld staan wat je kan vinden bij sommige (meestal Duitse) webshops.
Gebruikersavatar
ridley
Mountainbiker
Berichten: 245
Lid geworden op: di 07 jun 2005 16:03
Rijdt met: Endorfin speed II
Contacteer:

Re: Singletrackbikes Hasselt

Bericht door ridley »

BertG schreef:
ridley schreef:Er ligt al meer dan 4 maanden een Fulcrum wiel van mij om een paar spaken te vervangen. Telkens krijg ik te horen dat er problemen zijn met de vertegenwoordiger of dat hij niet veel tijd voor had om er achteraan te gaan omdat het druk is geweest.
Dat het i.p.v. 2 weken nu 2 maanden zou duren omdat je problemen hebt kan ik nog begrijpen. Maar als je in 4 maanden niet aan een onderdeel geraakt moet je niet verkondigen dat je het allemaal zo gefikst is.
Uitvluchten je geen tijd had omdat het druk is geweest...al de rest krijgt dus voorrang?

Jammer, leek een goede zaak met sympathieke kerel maar op deze manier hoeft het voor mij niet.

Kan je die zelf nergens bestellen? Je zou er van soms van versteld staan wat je kan vinden bij sommige (meestal Duitse) webshops.
Klopt,was ik eerst ook van plan tot ik bij hem in de zaak was voor iets anders en het Fulcrum wiel ter sprake kwam. Het zei dat hij het wiel zo gemaakt zou hebben. Dus daar maar binnen gebracht om mij het werk uit te sparen. Niet dus..
Gebruikersavatar
Ratchet
Mountainbiker
Berichten: 208
Lid geworden op: do 26 apr 2012 10:59
Rijdt met: Iets met twee wielen

Re: Singletrackbikes Hasselt

Bericht door Ratchet »

Het Fietsatelier in Nieuwerkerken, toffe kerel die vroeger marathon reed. Nooit wachttijden, altijd perfecte service.
Gebruikersavatar
Mr.Rookie
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 28 nov 2005 19:36
Rijdt met: Specialized

Re: Singletrackbikes Hasselt

Bericht door Mr.Rookie »

Oei, da's niet zo'n goede commentaar voor zijn zaak.
Ikzelf kan niet klagen over de service, al een paar keer geweest voor onderhoud van mijn vork en spaken van mijn nieuwe wielen.
Cubekee
Mountainbiker
Berichten: 283
Lid geworden op: wo 14 dec 2011 22:29
Rijdt met: Cannondale Scalpel SI carbon 3 2017, Custom F-SI 2016, Cinelli zydeco custom,Cube Elite hpc pro 2012

Re: Singletrackbikes Hasselt

Bericht door Cubekee »

Ben zeer tevreden over de service. Altijd snel geholpen geweest en als ik iets moest hebben belde ik eerst of hij het liggen had. Hetzelfde deed ik met het onderhoud van mijn vork belde er eerst voor om te zien als het druk was of niet zo had ik mijn vork altijd direct terug.
peterj
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 14 sep 2014 15:47

Re: Singletrackbikes Hasselt

Bericht door peterj »

Ben er totaal niet over te spreken.
Fox drcv binnen gedaan voor onderhoud
Bij thuiskomen gemerkt dat er een dichtring schuin zat
Terug binnengedaan en hij opent hem meteen om na te kijken.
De zitting voor de dichtring was er half uitgedrukt
Behuizing dus om weg te smijten, uitleg was dat dat door slijtage komt.
Maar meteen nieuwe laten plaatsen, mijn kosten.
Zelf contact met sabma opgenomen en daar vertelde men mij dat dit eigenlijk enkel bij fout gebruik of montage kan gebeuren.
Heb hem dan maar voordeel van twijfel gegeven.
Vond hem ook wel sympathiek.
Op mijn aanrade (heel veel spijt achteraf) een maat naar daar gestuurd met zn canyon lux om zijn hydraulisch lock systeem voor/achter te ontluchten.
Bij het afhalen bleek het halve frame onder de olie te hangen en lockte niets meer.
Nog nooit zo een troep gezien, uiteraard niet betaald en zo vertrokken!
Zal mss goei en slechte dagen hebben maar daar gok ik niet meer op.
Plaats reactie