Singletrackbikes Hasselt

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5024
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: Singletrackbikes Hasselt

Bericht door madskatingcow »

Ik vond het wel een sympathieke kerel :wink:
Gebruikersavatar
G-m@n.
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 21:03
Rijdt met: specialized epic expert 2021
Contacteer:

Re: Singletrackbikes Hasselt

Bericht door G-m@n. »

Denk ook dat het een beetje druk is daar. Zo ver ik Peter ken staat hij altijd klaar op de onmogelijkste momenten zelfs vroeger :D
Maar zo loop je natuurlijk klanten mis ja.
SB
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: di 12 feb 2008 22:11

Re: Singletrackbikes Hasselt

Bericht door SB »

Ik denk dat het toch mogelijk moet zijn om klanten binnen de 7 dagen te informeren naar beschikbaarheid en/of levertermijnen. Das 1 telefoontje naar de invoerder. Druk of niet druk kan geen excuus zijn, gewoon wat organiseren. Het kan een supersympatieke competente kerel zijn, maar zo krijg je niks verkocht.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Re: Singletrackbikes Hasselt

Bericht door kawa »

Ik ken Peter ook als een toffe gast, die klaar staat voor elke klant.

Wat er juist fout loopt bij die prijsofferte snap ik eigenlijk niet zo goed... ik ben altijd snel en correct geholpen.
Probeerde je een scherpe prijs te krijgen? De officiële prijzen vind je natuurlijk online ook...



Ben wel vrij zeker dat de service achteraf dik in orde is bij hem.
SB
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: di 12 feb 2008 22:11

Re: Singletrackbikes Hasselt

Bericht door SB »

Prijs heb ik onmiddellijk gekregen. Ik ben geen prijsshopper en vraag nooit korting, service is voor mij prioritair. Wilde gewoon de leveringstermijn kennen, want in 6 maand wachten heb ik geen zin.
DirkL
Mountainbiker
Berichten: 80
Lid geworden op: ma 22 apr 2013 20:11
Rijdt met: Cube Reaction GTC SLT 29 / Canyon Spectral AL 9.0 sl

Re: Singletrackbikes Hasselt

Bericht door DirkL »

Ik heb er altijd een goede, vriendelijke en eerlijke service gekregen en mijn bike komt van het internet.
De kans is groot dat ik mijn volgende dreambike ( santacruz 5010) bij hem koop vanwege de goede service.
TachieMan
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: di 20 mei 2003 19:16
Rijdt met: Ne bruine

Re: Singletrackbikes Hasselt

Bericht door TachieMan »

Ik had hetzelfde voor een goed jaar geleden. Zelfde winkel, zelfde probleem, ook na een persoonlijk bezoek.
Ga m'n beklag niet doen over de eigenaar... Maar wel raar dat je toekomstige klanten negeert die 7000€ willen investeren.
Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1925
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Re: Singletrackbikes Hasselt

Bericht door scelter »

Das spijtig en zou inderdaad niet mogen. De winkel staat in Hasselt en omstreken nochthans bekend om de uitstekende service.
J.niceson
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 14 okt 2013 20:40

Re: Singletrackbikes Hasselt

Bericht door J.niceson »

Ik vond het ook een heel sympathieke kerel en was van plan om mijn nieuwe cannondale daar te kopen,tot ik mijn vorige mtb binnendeed voor herstelling en helemaal nie tevreden was.Vork was aan de bovenkant beschadigd en als ik vroeg hoe dat kwam,kreeg ik de uitleg"met liefde krijg ik da er niet uit" :( .Ook stond mijn stuur lager dan ervoor en de uitleg hierover was"ik had alles gedemonteerd en toen kwam er ne klant binnen en erna wist ik niet meer hoe de ringen zaten " ](*,) .dan zou je toch schrik krijgen om ne nieuwe fiets daar binnen te brengen.Vond het echt spijtig want het was kortbij en hij gaf goeie uitleg.
De Wreter
Mountainbiker
Berichten: 1240
Lid geworden op: di 14 sep 2010 09:07
Rijdt met: Vanalles

Re: Singletrackbikes Hasselt

Bericht door De Wreter »

SB schreef:Prijs heb ik onmiddellijk gekregen. Ik ben geen prijsshopper en vraag nooit korting, service is voor mij prioritair. Wilde gewoon de leveringstermijn kennen, want in 6 maand wachten heb ik geen zin.
Daar zit 't 'm. Jij wil echt wel binnen de beloofde "8 weken". Dat is wat de invoerder "belooft" en zou hij je doorspelen. Indien je 'm na 8 weken niet hebt wil je 'm niet meer en zit hij met een fiets die enkel door liefhebbers wordt gekocht.
Plaats reactie