Hey,
Meestal lees je verhalen van mensen die niet tevreden zijn, maar ik vind dat de goede verhalen ook mogen vermeld worden.
Ik rijd met een Specialized Epic Comp Carbon (model 2015), gekocht bij Bike Inn Zolder in november 2015.
Voorbije zondag is tijdens een toertocht een bevestigingsnok van de voorste versnellingskabel van het carbon frame gescheurd.
Dus sta ik daarmee maandag al bij Bike Inn Zolder. Ze nemen direct foto's, en sturen die door naar Specialized NL. Na 15 minuten krijgen ze al antwoord dat Speci een ander kader (model 2016) onder garantie beschikbaar stelt. Mooi.
Woensdag krijg ik van BikeInn een telefoontje dat het kader pas geleverd wordt ten vroegste eind april (pff, minstens 6 weken wachten ). Ik vertel hun dat ik ingeschreven ben voor de Rock d'ardennes op 1 mei, en hoop op een snellere oplossing.
Vandaag (vrijdag) krijg ik terug een telefoontje van Jan van BikeInn, het garantiekader wordt toch pas geleverd eind april, maar, ze hebben zelf een gelijkaardige fiets in stock, en gaan dat kader gebruiken om mijn fiets terug op te bouwen.
Dus, super service van mijn fietsenhandelaar in Zolder. Dit mocht ook wel eens gezegd worden.
Garantie Specialized
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- SusXT
- Mountainbiker
- Berichten: 5013
- Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
- Rijdt met: ene met twee wielen
Re: Garantie Specialized
Yep, garantie van Specialized is wel OK. Had een barstje in de lak. Toen het mij uit kwam (4 maanden later) de fiets binnen gebracht bij Firebike (net over de grens in Eupen) en een week later stond hij terug klaar. Daarna problemen met de dropper en ook een week later werd een andere geïnstalleerd.
Speci's barsten wel regelmatig. Dat is wel een nadeel. Mja, als ze er niet moeilijk over doen, laat maar barsten. Nieuw framepje krijgen is altijd leuk.
Speci's barsten wel regelmatig. Dat is wel een nadeel. Mja, als ze er niet moeilijk over doen, laat maar barsten. Nieuw framepje krijgen is altijd leuk.