carbonara

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
tom_77
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 28 feb 2010 20:07
Rijdt met: Trek

carbonara

Bericht door tom_77 »

Iemand ervaring met deze site, en toevallig recent nog iets besteld EN ontvangen?
DonFre
Mountainbiker
Berichten: 559
Lid geworden op: di 22 dec 2009 12:36
Rijdt met: On one scandal custom 29er + PlanetX custom 29er

Re: carbonara

Bericht door DonFre »

Ik heb daar vorig jaar een zadelpen en stuur van gekocht. Alles correct!
Gebruikersavatar
go2go2
Mountainbiker
Berichten: 350
Lid geworden op: za 11 nov 2006 11:18
Rijdt met: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg

Re: carbonara

Bericht door go2go2 »

Aanrader !!!

Frame + vork besteld. Na aankomst problemen gehad met 1 schroefdraad voor de bevestiging van de remklem. Toch mee proberen te rijden maar kreeg deze niet volledig vast. Na 3 maanden toch contact opgenomen met Carbonara.
Resultaat : nieuw frame.
tom_77
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 28 feb 2010 20:07
Rijdt met: Trek

Re: carbonara

Bericht door tom_77 »

Op het internet vind ik niets anders dan positieve commentaren, maar mijn ervaring met carbonara is niet zo positief...
Ik wacht nu al sinds augustus op een frame en onderdelen...
Het slechtste echter is de communicatie, die is nul komma nul!
Hopelijk ontvang ik binnenkort toch mijn bestelling, maar ik heb er geen goed oog in..
Gebruikersavatar
go2go2
Mountainbiker
Berichten: 350
Lid geworden op: za 11 nov 2006 11:18
Rijdt met: Niner Jet carbon, Niner Emd, Gaea voor het bos. Columbus, Chaos voor de weg

Re: carbonara

Bericht door go2go2 »

Vreemd.
Ik heb het mailverkeer met carbonara nog eens nagekeken.

De contactpersoon was Aurélien Leca.
Het klopt wel dat ik "aanklampend" gemaild heb (2 tot 3 keren mailen alvorens antwoord te krijgen) en dat ik soms geduld moest hebben.

Maar, zoals gezegd, uiteindelijk heb ik een nieuw frame gekregen. Juridisch had ik geen poot om op te staan. Hij hoefde dit ook niet in orde te brengen want ik kon hem toch niets maken. Voor mij was dit frame dan ook afgeschreven. Ik was dus aangenaam verbaasd dat ik ineens toch een nieuw frame geleverd kreeg.

Hopelijk komt het bij u ook snel in orde.
tom_77
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 28 feb 2010 20:07
Rijdt met: Trek

Re: carbonara

Bericht door tom_77 »

De contactpersoon is inderdaad Aurélien Leca. Hij vertikt het nog altijd om te reageren :evil:
Intussen contact gehad met carbonality, en volgens hen zijn de onderdelen al een paar weken geleden
in Frankrijk toegekomen, en meer dan ook eens een mail sturen naar Aurélien doen ze niet, dus ja...
Ik ben ferm aan het overwegen om verdere stappen te ondernemen naar carbonara toe, iemand tips hoe ik dit het beste aanpak? (politie, europees centrum voor de consument,...)
Gebruikersavatar
Pasta
Mountainbiker
Berichten: 209
Lid geworden op: wo 12 dec 2012 09:05

Re: carbonara

Bericht door Pasta »

Ik zou eerst eens telefoneren.
tom_77
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 28 feb 2010 20:07
Rijdt met: Trek

Re: carbonara

Bericht door tom_77 »

Telefonisch is die ook niet te bereiken hoor, mijn geduld raakt stilletjes aan op. Zoals ik al zei, is het totaal gebrek aan communicatie hetgeen mij het meest van al stoort!
DonFre
Mountainbiker
Berichten: 559
Lid geworden op: di 22 dec 2009 12:36
Rijdt met: On one scandal custom 29er + PlanetX custom 29er

Re: carbonara

Bericht door DonFre »

Ik zou gewoon eens naar daar gaan, alhoewel, Parijs is momenteel niet 'the place to be'...
Jochem1
Mountainbiker
Berichten: 277
Lid geworden op: ma 14 jun 2010 16:16
Rijdt met: Cannondale Six 13, Niner EMD, Niner Air RDO

Re: carbonara

Bericht door Jochem1 »

Heeft iemand alternatieven voor carbonara? Daarmee wil ik zeggen chinese frames waarbij je toch net wat meer zekerheid hebt. Ik heb een road frame nodig in size 60 maar is niet onmiddellijk beschikbaar.

Grtz
Plaats reactie