Binnenband

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Plaats reactie
jerre81
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: za 12 jul 2014 15:29

Binnenband

Bericht door jerre81 »

Aan de MTB'er die zijn lekke binnenband en bijhorende CO² cartridge netjes aan de afspanning aan de achterzijde van de mijnterril in Heusden-Zolder heeft gehangen... ze zouden u rond uw oren moeten slaan met uw binnenband!!! Neem uw rommel in het vervolg mee naar huis!!! Er mag d'office al niet gefietst worden op de terril omdat dit een natuurgebied is, zorg er dan voor dat u tenminste niets achterlaat. Dit getuigt van zeer weinig respect voor uw omgeving, uw collega mtb'ers en andere bosgebruikers....
Gebruikersavatar
capino
Mountainbiker
Berichten: 140
Lid geworden op: vr 10 sep 2010 20:45
Rijdt met: capino bike

Re: Binnenband

Bericht door capino »

+1 ...
Gebruikersavatar
peter-bastanie
Mountainbiker
Berichten: 347
Lid geworden op: do 03 jul 2008 17:27
Rijdt met: minerva starlight + granville puls 4.0

Re: Binnenband

Bericht door peter-bastanie »

ik lees,........natuurgebied,verboden te fietsen ,weinig respect voor omgeving....je was daar toch niet aan het biken zekers? :oops:
geertg
Mountainbiker
Berichten: 687
Lid geworden op: ma 07 mei 2012 10:14
Rijdt met: Scott Spark; Cube Reaction

Re: Binnenband

Bericht door geertg »

Hij bedoelt ongetwijfeld dat je daar niet mag fietsen maar dat het oogluikend wordt gedoogd, door daar rommel achter te laten zal het echter niet lang meer duren. Men moet die fundemantilistische natuurmensen geen munitie geven om te schieten door rommel te laten liggen die naar een bepaalde doelgroep verwijst.
Gebruikersavatar
tipi
Mountainbiker
Berichten: 384
Lid geworden op: zo 05 sep 2010 11:42
Rijdt met: Niner Air 9 Carbon, Lapierre Zesty AM

Re: Binnenband

Bericht door tipi »

Je hebt die boel toch meegenomen, lead by exemple remember ☺
jerre81
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: za 12 jul 2014 15:29

Re: Binnenband

Bericht door jerre81 »

'Tuurlijk was ik daar aan het biken met respect voor mijn omgeving uiteraard :-) en inderdaad zolang je daar een beetje low profile blijft kan men daar blijven spelen en ja ik heb dat meegenomen en thuis netjes weg gegooid. Grts
Plaats reactie