online shop Bike-Discount
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
online shop Bike-Discount
Enkele weken geleden bestelde ik wat spullen bij deze online shop, bij het ontvangen vann het pakket merkte ik dat er twee titanium bouten ontbraken en bij de aluminium bouten zat er één bij waar geen schroefdraad op zat
Vergissen is menselijk dus ik mailde naar de firma met de nodige foto's ter bewijs.
Tot op heden heb ik deze mail al een keer of 5 verzonden, spijtig genoeg zonder resultaat / antwoord.
zijn er hier nog mensen die de zelfde onaangename ervaring hebben met Bike-Discount ?
http://www.bike-discount.de/en/info/sta ... discount-1" onclick="window.open(this.href);return false; op hun algemeen mail adres reageren ze niet, en op hun hotline word je van het kastje naar de muur gestuurd tot da lijn plots wegvalt
grtzz,
Vergissen is menselijk dus ik mailde naar de firma met de nodige foto's ter bewijs.
Tot op heden heb ik deze mail al een keer of 5 verzonden, spijtig genoeg zonder resultaat / antwoord.
zijn er hier nog mensen die de zelfde onaangename ervaring hebben met Bike-Discount ?
http://www.bike-discount.de/en/info/sta ... discount-1" onclick="window.open(this.href);return false; op hun algemeen mail adres reageren ze niet, en op hun hotline word je van het kastje naar de muur gestuurd tot da lijn plots wegvalt
grtzz,
- Jaaktrekhaak
- Mountainbiker
- Berichten: 27
- Lid geworden op: zo 08 sep 2013 12:24
- Rijdt met: Radon
Re: online shop Bike-Discount
Bericht door Jaaktrekhaak »
Ik heb een paar keer garantiegevallen gehad bij de megastore. Nie direct hetzelfde, maar ik heb ook enkele keren deze gecontacteerd via email en daar kreeg ik nooit reactie op. Als ge belt helpen ze u wel goed plys rechtstreeks contact. Maar dan moet ge wel wat duits kunnen want ze kunnen niet allemaal engels...
Ik denk dat het van hun kant een beetje luiigheid is...
Ik denk dat het van hun kant een beetje luiigheid is...
Re: online shop Bike-Discount
Jaaktrekhaak schreef:Ik heb een paar keer garantiegevallen gehad bij de megastore. Nie direct hetzelfde, maar ik heb ook enkele keren deze gecontacteerd via email en daar kreeg ik nooit reactie op. Als ge belt helpen ze u wel goed plys rechtstreeks contact. Maar dan moet ge wel wat duits kunnen want ze kunnen niet allemaal engels...
Ik denk dat het van hun kant een beetje luiigheid is...
ik heb ondertussen de eindelijk iemand aan de telefoon gehad die mij "zou " kunnen helpen
mijn duits is niet perfect maar ik kan mij verstaanbaar maken, ik moest nogmaals de foto's doorsturen ( nu al voor de 6 de keer) en hij ging mij dan de ontbrekende stukken toesturen.
bevestiging van ontvangst van mijne mail (aan de telefoon) heb ik gekregen, de beloofde bevestiging van het versturen van de onderdelen daar wacht ik nog steeds op
grtzz
Re: online shop Bike-Discount
Mocht dat niet helpen - benader dan hun facebook of twitter account via jou account.
(als ze die hebben)
Op berichten in de sociale media is men vaak toch het snelst geneigd om te reageren - wel correct blijven natuurlijk.
(als ze die hebben)
Op berichten in de sociale media is men vaak toch het snelst geneigd om te reageren - wel correct blijven natuurlijk.
Re: online shop Bike-Discount
Zou natuurlijk best zijn als ze je gewoon de ontbrekende/foute bouten opsturen zonder dat jij iets hoeft te doen, dus wacht mss ff af.
Maar indien het object niet voldoet kan je het ook terugsturen. Via je online account kan je een "retourbon" afprinten.
Geld wordt bij ontvangst van je pakket terug op je rekening gestort en/of je krijgt een nieuw object (hetgeen je wil). Op mails krijg je normaal binnen de 72 uur reactie.
Maar indien het object niet voldoet kan je het ook terugsturen. Via je online account kan je een "retourbon" afprinten.
Geld wordt bij ontvangst van je pakket terug op je rekening gestort en/of je krijgt een nieuw object (hetgeen je wil). Op mails krijg je normaal binnen de 72 uur reactie.
Re: online shop Bike-Discount
ondertussen iemand aan de lijn gekregen ..... pfffff wat een gedoe zeg
alé ze gingen het nakijken op de picking lijst (kan ik begrijpen, iedereen kan wel zeggen dat er altijd dingen te kort in zitten) en mij op de hoogte houden van de voortgang
alé ze gingen het nakijken op de picking lijst (kan ik begrijpen, iedereen kan wel zeggen dat er altijd dingen te kort in zitten) en mij op de hoogte houden van de voortgang
- KrisMaes76
- Mountainbiker
- Berichten: 776
- Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
- Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom
Re: online shop Bike-Discount
Bericht door KrisMaes76 »
Bij bikester heb ik ook zoiets voorgehad en die hebben direct en zonder al te veel te zagen de ontbrekende stukken opgestuurd.
hun doos was wel slecht toegeplakt en heb daar dan wel een foto van doorgemaild
hun doos was wel slecht toegeplakt en heb daar dan wel een foto van doorgemaild
-
- Mountainbiker
- Berichten: 352
- Lid geworden op: wo 13 mar 2002 02:00
- Rijdt met: Orbea OIZ M10TR 2019
Re: online shop Bike-Discount
Al heel vaak besteld, nooit problemen en 1 x een garantiegeval gehad, perfecte service ook toen. Gewoon de rol (van losse rollen) terugsturen en binnen een week had ik thuis een nieuwe.