online shop Bike-Discount

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
AEE
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: do 23 okt 2014 16:57

online shop Bike-Discount

Bericht door AEE »

Enkele weken geleden bestelde ik wat spullen bij deze online shop, bij het ontvangen vann het pakket merkte ik dat er twee titanium bouten ontbraken en bij de aluminium bouten zat er één bij waar geen schroefdraad op zat :evil:

Vergissen is menselijk dus ik mailde naar de firma met de nodige foto's ter bewijs.
Tot op heden heb ik deze mail al een keer of 5 verzonden, spijtig genoeg zonder resultaat / antwoord.

zijn er hier nog mensen die de zelfde onaangename ervaring hebben met Bike-Discount ?

http://www.bike-discount.de/en/info/sta ... discount-1" onclick="window.open(this.href);return false; op hun algemeen mail adres reageren ze niet, en op hun hotline word je van het kastje naar de muur gestuurd tot da lijn plots wegvalt :evil:


grtzz,
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: online shop Bike-Discount

Bericht door Edlisjas »

Nog nooit problemen gehad hier en toch al veel besteld.
Gebruikersavatar
tek-zotic
Mountainbiker
Berichten: 1449
Lid geworden op: ma 19 dec 2011 22:42
Rijdt met: Fuji SLM

Re: online shop Bike-Discount

Bericht door tek-zotic »

al heeeeeeeeel veel besteld en nooit problemen gehad
Gebruikersavatar
Jaaktrekhaak
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 08 sep 2013 12:24
Rijdt met: Radon

Re: online shop Bike-Discount

Bericht door Jaaktrekhaak »

Ik heb een paar keer garantiegevallen gehad bij de megastore. Nie direct hetzelfde, maar ik heb ook enkele keren deze gecontacteerd via email en daar kreeg ik nooit reactie op. Als ge belt helpen ze u wel goed plys rechtstreeks contact. Maar dan moet ge wel wat duits kunnen want ze kunnen niet allemaal engels...

Ik denk dat het van hun kant een beetje luiigheid is...
AEE
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: do 23 okt 2014 16:57

Re: online shop Bike-Discount

Bericht door AEE »

Jaaktrekhaak schreef:Ik heb een paar keer garantiegevallen gehad bij de megastore. Nie direct hetzelfde, maar ik heb ook enkele keren deze gecontacteerd via email en daar kreeg ik nooit reactie op. Als ge belt helpen ze u wel goed plys rechtstreeks contact. Maar dan moet ge wel wat duits kunnen want ze kunnen niet allemaal engels...

Ik denk dat het van hun kant een beetje luiigheid is...

ik heb ondertussen de eindelijk iemand aan de telefoon gehad die mij "zou " kunnen helpen =D> =D>
mijn duits is niet perfect maar ik kan mij verstaanbaar maken, ik moest nogmaals de foto's doorsturen ( nu al voor de 6 de keer) en hij ging mij dan de ontbrekende stukken toesturen.
bevestiging van ontvangst van mijne mail (aan de telefoon) heb ik gekregen, de beloofde bevestiging van het versturen van de onderdelen daar wacht ik nog steeds op :evil:

grtzz
chime
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: zo 10 jun 2012 22:09
Rijdt met: Trek 6700

Re: online shop Bike-Discount

Bericht door chime »

Mocht dat niet helpen - benader dan hun facebook of twitter account via jou account.
(als ze die hebben)

Op berichten in de sociale media is men vaak toch het snelst geneigd om te reageren - wel correct blijven natuurlijk.
Gebruikersavatar
Prospeer
Mountainbiker
Berichten: 433
Lid geworden op: do 07 jun 2012 23:04

Re: online shop Bike-Discount

Bericht door Prospeer »

Zou natuurlijk best zijn als ze je gewoon de ontbrekende/foute bouten opsturen zonder dat jij iets hoeft te doen, dus wacht mss ff af.

Maar indien het object niet voldoet kan je het ook terugsturen. Via je online account kan je een "retourbon" afprinten.
Geld wordt bij ontvangst van je pakket terug op je rekening gestort en/of je krijgt een nieuw object (hetgeen je wil). Op mails krijg je normaal binnen de 72 uur reactie.
AEE
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: do 23 okt 2014 16:57

Re: online shop Bike-Discount

Bericht door AEE »

ondertussen iemand aan de lijn gekregen ..... pfffff wat een gedoe zeg :evil:

alé ze gingen het nakijken op de picking lijst (kan ik begrijpen, iedereen kan wel zeggen dat er altijd dingen te kort in zitten) en mij op de hoogte houden van de voortgang #-o
Gebruikersavatar
KrisMaes76
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Re: online shop Bike-Discount

Bericht door KrisMaes76 »

Bij bikester heb ik ook zoiets voorgehad en die hebben direct en zonder al te veel te zagen de ontbrekende stukken opgestuurd.

hun doos was wel slecht toegeplakt en heb daar dan wel een foto van doorgemaild
flip
Mountainbiker
Berichten: 352
Lid geworden op: wo 13 mar 2002 02:00
Rijdt met: Orbea OIZ M10TR 2019

Re: online shop Bike-Discount

Bericht door flip »

Al heel vaak besteld, nooit problemen en 1 x een garantiegeval gehad, perfecte service ook toen. Gewoon de rol (van losse rollen) terugsturen en binnen een week had ik thuis een nieuwe. =D>
Plaats reactie