inzameling fietskleding

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kristofmx
Mountainbiker
Berichten: 323
Lid geworden op: zo 31 okt 2004 23:51
Rijdt met: Canyon SLX 9.9 custom full XTR - CUBE Beachbike - Specialized Roubaix Sram Force Zipp Wheels

inzameling fietskleding

Bericht door kristofmx »

hoi,

ik vroeg me af of er geen mensen zijn hier die fietskleding inzamelen voor goede doel projecten.

aangezien ik heel veel ben afgevallen heb ik zowat alles van kledij moeten vervangen. vind het te zonde om dit gewoon weg te gooien.

grtz
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: inzameling fietskleding

Bericht door spaghetti_2 »

Via de zoekfunctie hier uitgekomen. Ik heb dezelfde vraag: wegens veranderen van club, verandering van clubkledij etc. ligt er na een tijd een hele hoop ongebruikte wielerkledij in de kast. Dit zijn geen afdankertjes en vaak nog zeer goed materiaal. Gratis weggeven op 2dehands of facebook kan altijd natuurlijk, maar ik zou het fijn vinden mocht dit goed gebruikt worden door renners (waar ook ter wereld) die het goed kunnen gebruiken.

Ik weet dat Vélo Afrique een inzamelactie doet op Vellofolies, maar dat is slechts eenmaal per jaar.
chrisper
Moderator
Berichten: 887
Lid geworden op: di 25 sep 2012 20:01

Re: inzameling fietskleding

Bericht door chrisper »

kristofmx schreef:hoi,

ik vroeg me af of er geen mensen zijn hier die fietskleding inzamelen voor goede doel projecten.

aangezien ik heel veel ben afgevallen heb ik zowat alles van kledij moeten vervangen. vind het te zonde om dit gewoon weg te gooien.

grtz

ik heb ook nog redelijk wat kledij liggen, wegens dezelfde reden hierboven
wat afgevallen, en alle kledij moeten vervangen
Plaats reactie