MTB Biker Meeting

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!

Meeting en babbelsessie: lees eerst de eerste post aub.

Ja, graag! Ik kom!!!!
14
36%
No way, ik ga bij ons wel ene drinken. Geen interesse.
2
5%
Misschien als er een goed progamma is.
23
59%
 
Totaal aantal stemmen: 39

Gebruikersavatar
Rasse
Mountainbiker
Berichten: 240
Lid geworden op: zo 05 sep 2004 23:42
Rijdt met: Varmint Coyote

MTB Biker Meeting

Bericht door Rasse »

Wat denken jullie er van om eens een samenkomst op poten te zetten voor alle geinteresseerde bikers, die eens van gedachten willen wisselen over alles wat met MTB te maken heeft. Onderdelen, TT's, bikes, onderhoud, dm, ... noem maar op.
Enkele sprekers , een vraag-en-antwoord forum en daarna gewoon een babbel en een pint (cola of IceTea voor de BOBkes).
Vooral dus een babbel met andere MTBers, zonder verplichtingen en geen commerce.


Graag opmerkingen en eventuele onderwerpen in dit topic posten.

Plaats: ergens in de driehoek Antwerpen-Gent-Brussel. Op een vrijdagavond? Of andere? Zaterdag, vooravond feestdag ?
Laatst gewijzigd door Rasse op do 30 dec 2004 02:06, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
cubeke
Mountainbiker
Berichten: 113
Lid geworden op: di 07 dec 2004 19:21
Rijdt met: CubeLtd1+MaguraHS33

Bericht door cubeke »

met veel plezier, maar vrijdag is een moeilijke dag tenzij na 22uur :D
Gebruikersavatar
Rasse
Mountainbiker
Berichten: 240
Lid geworden op: zo 05 sep 2004 23:42
Rijdt met: Varmint Coyote

Bericht door Rasse »

cubeke schreef:met veel plezier, maar vrijdag is een moeilijke dag tenzij na 22uur :D
Just een idee. Zaterdag, verlofdag? We zien wel.
Wel stemmen hé !
Gebruikersavatar
Nielskie
Mountainbiker
Berichten: 611
Lid geworden op: vr 26 sep 2003 20:36
Rijdt met: Fusion Floyd Marathon SL, Thompson Zeus
Contacteer:

Bericht door Nielskie »

Er is hier op het forum zelfs een hele blok, waar zo'n dag in georganiseerd kan worden.
Zie maar eens bij Mountainbike.be bikersdag

Nu is er in de nabije toekomst enkel een lang weekend gepland.
Je kan daar misschien eens voorstellen om in je eigen streek zo'n dag te organiseren.
Ik wil daar wel mee helpen, want ben ook van Balen.
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

Denk je toe te komen met 1 avondje.
Splits je dan maar in werkgroepen.

Als je dit van plan bent waarom niet na een TT in de buurt?

Een onderwerpje kiezen, op het forum zetten en dit onderdeel wat bespreken. Een klein verslagje maken, en dit zetten op het forum, zo heb je kans dat er de volgende meeting iets meer volk hebt welke er naar uitzien ook eens mee te werken/praten.
Rudy VdE.
Gebruikersavatar
nothing 's impossible
Mountainbiker
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:02
Rijdt met: Sandman Hoggar

Bericht door nothing 's impossible »

En waarom geen Mountainbike.be dag maar met nadien een paar clinics en een grote aprés?
Gebruikersavatar
Rasse
Mountainbiker
Berichten: 240
Lid geworden op: zo 05 sep 2004 23:42
Rijdt met: Varmint Coyote

Bericht door Rasse »

Het idee is het volgende. Los van alle organisaties , waar er gedurende de dag ook gefietst wordt, een avond op poten zetten om een babbel te doen, een paar sprekers te hebben en misschien achteraf een evaluatie te maken om dit verder te zetten in apparte clinics.
Het moet in eerste instantie een samenzijn zijn waar gepraat wordt en waar de aanwezigen iets kunnen opsteken van elkaar.
Het is een start, en misschien groeit hier wel iets uit.
Ik zou de eerste meeting vrij basic willen houden.
Gebruikersavatar
cubeke
Mountainbiker
Berichten: 113
Lid geworden op: di 07 dec 2004 19:21
Rijdt met: CubeLtd1+MaguraHS33

Bericht door cubeke »

Rasse schreef:Het idee is het volgende. Los van alle organisaties , waar er gedurende de dag ook gefietst wordt, een avond op poten zetten om een babbel te doen, een paar sprekers te hebben en misschien achteraf een evaluatie te maken om dit verder te zetten in apparte clinics.
Het moet in eerste instantie een samenzijn zijn waar gepraat wordt en waar de aanwezigen iets kunnen opsteken van elkaar.
Het is een start, en misschien groeit hier wel iets uit.
Ik zou de eerste meeting vrij basic willen houden.
ge hebt gelijk, als ge veel energie steekt in het organiseren, geniet ge er op het moment zelf niet veel van. Ik denk ook vooral om de nieuwe mensen hier, mezelf dus, de kans te krijgen anderen te leren kennen en wat van gedachte te wisselen, en een en ander bijleggen :lol: , simpel lijkt me ook wel best
Gebruikersavatar
Rasse
Mountainbiker
Berichten: 240
Lid geworden op: zo 05 sep 2004 23:42
Rijdt met: Varmint Coyote

Bericht door Rasse »

Alle ideeen zijn uiteraard welkom !!!!!
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

als je iets organiseerd geniet je wel niet van het gebeuren. Je bent zo in de weer met de organisatie waarom het draaid, zodanig dat alles best blijft verlopen.

Ontmoeten van andere bikers kan zeker op een mountainbikers dag.
dat gaat er dan om eerst een 3 tal uren biken in een bepaalde streek maar achteraf op het apres genieten.

maar een avondje gesprekje houden.... dat loopt vlug uit en sommige zijn toch wat uurgebonden, ik denk als je iets organiseerd vanuit Leuven je nog huiswaarts moet en gerust een uurtje onder de baan bent. voortdurend je klokje in de gaten moeten houd lijkt niets gezelligs aan. Rudy VdE.
Plaats reactie