MTB Biker Meeting

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!

Meeting en babbelsessie: lees eerst de eerste post aub.

Ja, graag! Ik kom!!!!
14
36%
No way, ik ga bij ons wel ene drinken. Geen interesse.
2
5%
Misschien als er een goed progamma is.
23
59%
 
Totaal aantal stemmen: 39

Gebruikersavatar
miky111
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 29 aug 2004 17:12
Rijdt met: ridley tiger ,xt...

Bericht door miky111 »

=D> laat maar iets weten ....ik zal er zijn =D> =D>
Gebruikersavatar
mcoen
Mountainbiker
Berichten: 636
Lid geworden op: di 04 mar 2003 09:16
Rijdt met: Cannondale Jekyll

Bericht door mcoen »

Rasse schreef:@ mcoen : dan weet jij ongetwijfeld wel een goede locatie, dichtbij de snelweg?
Zal eens kijken. Er zijn wel wat mogelijkheden. Moet alleen effe kijken, want zal wel beperkt budget zijn hé
Gebruikersavatar
Rasse
Mountainbiker
Berichten: 240
Lid geworden op: zo 05 sep 2004 23:42
Rijdt met: Varmint Coyote

Bericht door Rasse »

nothing 's impossible schreef:voeding en sportdrank is misschien ook nog interessant.
Staat er nu bij, thanx
Gebruikersavatar
cubeke
Mountainbiker
Berichten: 113
Lid geworden op: di 07 dec 2004 19:21
Rijdt met: CubeLtd1+MaguraHS33

Bericht door cubeke »

't is moeilijk een keuze te maken, alles interesseert mij wel, dus ik leg mij neer bij de rest, of als ik toch moet kiezen, ergonomie dan, maar als het niet op een week avond is, kan je op mij rekenen, zal dan wel spa drinken :lol:
Gebruikersavatar
Rasse
Mountainbiker
Berichten: 240
Lid geworden op: zo 05 sep 2004 23:42
Rijdt met: Varmint Coyote

Bericht door Rasse »

mcoen schreef:
Rasse schreef:@ mcoen : dan weet jij ongetwijfeld wel een goede locatie, dichtbij de snelweg?
Zal eens kijken. Er zijn wel wat mogelijkheden. Moet alleen effe kijken, want zal wel beperkt budget zijn hé
Budget: De eigenaar van het zaaltje zal het moeten doen voor zijnen tap. Dat brengt voldoende op.
Ik ga proberen om alles rond te krijgen zonder sponsoring of zonder reklame. Ook niet van Varmint, nee.
De enige die ik wil betrekken om wat logistieke steun te krijgen is mountainbike.be. Ze weten het alleen nog niet 8) . Bij deze :D
Moest er iemand over een over-head projector beschikken ....? Altijd welkom. Of een projector om een Power point presentatie te kunnen doen. Verry welcome.
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

zo een projector kan men zeker huren. Messchien bij sponcering. Eens uitkijken dat kan wonderen doen. Rudy VdE.
Gebruikersavatar
miky111
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: zo 29 aug 2004 17:12
Rijdt met: ridley tiger ,xt...

Bericht door miky111 »

:wink: bij ons int leger hebben ze zo één kan het altijd ééns gaan vragen en zal gratis zijn...indien ik een datum weet kan ik horen of hij niet besproken is...
Gebruikersavatar
Rasse
Mountainbiker
Berichten: 240
Lid geworden op: zo 05 sep 2004 23:42
Rijdt met: Varmint Coyote

Bericht door Rasse »

miky111 schreef::wink: bij ons int leger hebben ze zo één kan het altijd ééns gaan vragen en zal gratis zijn...indien ik een datum weet kan ik horen of hij niet besproken is...

Ik laat het weten; bedankt =D>
Gebruikersavatar
Cougar
Mountainbiker
Berichten: 193
Lid geworden op: za 22 mei 2004 12:13
Rijdt met: Giant Rincon FS Magura HS33

Bericht door Cougar »

ik denk dat je eerst is samenkomt met een paar mensen en dan zo alle ideeen uitwerken. Zodat je daarna iets voledig kunt organiseren
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

nee Poll starten. Zo ken je best de intresse in......Wel eens de vergadering als wijze van proef opvoeren. Kijken hoelang die duurt en bedenk ook wat tijd om enkele vragen aan bod te doen komen. Anders loopt het te veel uit. Voorzie ook wat tijd om een samenkomt te beleggen achteraf. Of voorzie deze in een pauze. Rudy VdE.
Plaats reactie