strava

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
julie
Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 17 mei 2005 15:59
Rijdt met: Devinci Troy

Re: strava

Bericht door julie »

bedankt voor de tip, ik ben er nu mee bezig, maar het duurt lang, "queuing" sinds 10 minuten.
Is misschien ook normaal aangezien de activiteiten terug gaan tot 2012?
Gebruikersavatar
Boebbel
Forum beheerder
Berichten: 533
Lid geworden op: ma 10 nov 2014 10:36
Rijdt met: groene fully en grijze HT

Re: strava

Bericht door Boebbel »

Bij mij bleef die op queuing staan op den duur. Ik doe het manueel tegenwoordig.
Gebruikersavatar
julie
Mountainbiker
Berichten: 1663
Lid geworden op: di 17 mei 2005 15:59
Rijdt met: Devinci Troy

Re: strava

Bericht door julie »

ik had het idee dat het lukte, er zijn een aantal oude activiteiten gesync, maar bij lange na niet alles, ik probeer het nog een keer, en anders jammer maar helaas.
Gebruikersavatar
Jemp
Mountainbiker
Berichten: 1329
Lid geworden op: za 18 jul 2009 10:53
Rijdt met: Scott Scale Pro 29 / Scott Solution

Re: strava

Bericht door Jemp »

Zou het mogelijk zijn om op Strava de resultaten van een groep weer te geven? Ik bedoel hiermee bijvoorbeeld je creëert je club als groep en ziet dan hoe km, uren,hm... jouw club heeft gereden.
Je kan in elk geval een groep creëren en de prestaties per groepslid zien, maar ik zou het geheel willen zien.
_anonymus_
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 18:36
Rijdt met: big wheels - steel is real

Re: strava

Bericht door _anonymus_ »

julie schreef:ik had het idee dat het lukte, er zijn een aantal oude activiteiten gesync, maar bij lange na niet alles, ik probeer het nog een keer, en anders jammer maar helaas.
Volgens mij loopt die tapiirik ook door als je de pagina sluit, dus na verloop van tijd zou alles in orde moeten zijn.
Ik heb het een week of twee geleden nog eens gebruikt om mijn activiteiten van Strava naar Endomondo te syncen, en dat is wel goed gelukt.

Tegenwoordig synct Strava trouwens automatisch nieuwe activiteiten van Garmin Connect als je Garmin Express hebt geïnstalleerd staan. Maar dat zijn wel enkel de activiteiten die Garmin Express herkent als nieuw.
tib888
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: ma 10 aug 2009 15:45
Rijdt met: geen

Re: strava

Bericht door tib888 »

bij tapiriik sta je idd heel lang in de wachtrij vooraleer de synchronisatie begint, maar je kan de pagine gewoon afsluiten hij gaat verder in de achtergrond.
Gebruikersavatar
patje
Mountainbiker
Berichten: 437
Lid geworden op: zo 04 jan 2004 19:14
Rijdt met: specialized epic - stumpjumper

Re: strava

Bericht door patje »

Vraagje, ik heb onlangs een i watch gekregen en heb deze kunnen koppelen met mijn strava . Het enige wat niet werkt is de opname van mijn hartslag ' alle koppelingen zijn gebeurd maar toch is er iets dat niet werkt. Heeft der hier iemand ervaring mee ?
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: strava

Bericht door Mister No Chaïn »

Dat heeft meestal met het bestandstype te maken en vervolgens het slecht converteren hier van. Toen ik liep met de app van Endomondo en vervolgens dit uploadde naar strava veranderden mijn looptijden in tijden waarmee ik Mo Farah zou kunnen kloppen.
Op beginnen googlen en iemand had een programma geschreven zodat de gegevens wel fatsoenlijk op strava kwamen. Er zijn toch nog wel redelijk wat problemen tussen websites of verschillende producten omdat ze allemaal een beetje hun eigen ding doen.

Dusja, googlen naar topics van mensen met hetzelfde probleem. Of op strava zelf een topic beginnen als je niets vind.
Stekke
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: zo 27 jul 2003 01:01
Rijdt met: Thompson 2015

Re: strava

Bericht door Stekke »

Hoe kan ik uit Strava; Dashboard; Mijn routes; een rit verwijderen die ik daar gemaakt heb?
En hoe kan ik hier een route die publiek staat prive zetten?
Gebruikersavatar
Dia-biker
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: zo 02 jun 2013 07:42
Rijdt met: '17 Epic HT, '15 Epic FSR

Re: strava

Bericht door Dia-biker »

Stekke schreef:Hoe kan ik uit Strava; Dashboard; Mijn routes; een rit verwijderen die ik daar gemaakt heb?
En hoe kan ik hier een route die publiek staat prive zetten?
Via Dashboard>Mijn routes krijg je een overzicht van al je routes,
In de rechterbovenhoek van de afbeelding van de elke route kan je (via het sleuteltje) kiezen voor "Route wissen" of "Route bewerken"

"Route wissen" zal uiteraard de route verwijderen
Via "Route bewerken" kan je, al dan niet met bewerken, kiezen voor "Opslaan"
Je komt dan terug op het venster waar je Type, Naam en Beschrijving van de route kan aanpassen,
alsook het privé/openbaar zetten van de route
...
Plaats reactie