strava

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
janssis werner
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 18 feb 2013 13:37
Rijdt met: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3

Re: strava

Bericht door janssis werner »

Volgens mij staat dat er niet tussen maar geeft geen verschil met MTBen . Wat wel leuk is dat je probeert om van stukken die de moeite zijn ,ook strava stukken van te maken. Om dan als andere er over rijden deze hun tijden kunnen bekijken.

Grtjs.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: strava

Bericht door Free_ltd »

Gij bedoeld de segmenten. Bind ik ook leuk om mijn eigen prestaties over de hele tijd te vergelijken.

Wel stom dat ge ni ltb kunt kiezen. Dan denkt ge dat daar kenners aan werken.
Gebruikersavatar
janssis werner
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 18 feb 2013 13:37
Rijdt met: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3

Re: strava

Bericht door janssis werner »

Ja dit bedoel ik . Wij rijden veel lokaal en dan is het leuk als je als gids de groep kan los laten op zo een stuk. Strava is in feiten gemaakt voor fietsen in het algemeen en ook voor lopers. Bij mijn revalidatie komen mij fitness sessies ook op strava omdat ik deze ook opneem met mijne polar. Ik stoor mij daar niet echt aan , zolang je maar alles met een korreltje zout neemt .

Grtjs.
Gebruikersavatar
Dace93
Mountainbiker
Berichten: 248
Lid geworden op: zo 06 aug 2017 20:44
Rijdt met: CUBE LTD SL 2x blackline 2017

Re: strava

Bericht door Dace93 »

Breng je stem uit :-).

https://www.surveymonkey.com/r/activitytypesonstrava" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Re: strava

Bericht door Headshot »

En dan ineens ook onderscheid maken tussen de verschillende wielmaten, al dan niet fully en de veerweg... Bandbreedte kan er mss ook nog tussen smiley
Gebruikersavatar
KrisMaes76
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Re: strava

Bericht door KrisMaes76 »

Headshot schreef:
J.E. schreef:Ik loop niet.

Blijkbaar weinig mensen die deze functie al benut hebben. :-?
Hoe moet je dit interpreteren? Wat is het verschil in vorm en fitheid? Wanneer ben je te vermoeid? Wanneer is uw vorm goed?
Uw vorm is goed als ge bovenaan de berg niet half dood zijt :)
Plaats reactie