strava
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- rombaft
- Mountainbiker
- Rijdt met: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0
strava
Voor de Android, Iphone of garmin gebruikers een leuke app/tool .
http://www.strava.com/
Met deze app op je telefoon kun je je route tracken, uploaden, je route/ snelheid/hoogtemeters zien en er zitten punten in die door de gebruikers zijn ingegeven, meestal hellingen of specifieke stroken. Als je die doet kom je automatisch in een rangschikking terecht, bv doe je eens de koppenberg, dan ga je zien dat 500 gebruikers de koppenberg hebben gedaan en hun tijden, en jij bent dan bv de 120ste .
Ook heb je dan een compleet trainingsoverzicht (per training map/snelheid/hoogtemeters/achievements/etc...) .
gratis en voor niets, voor de android gebruikers ook te vinden via google play, je kan een nieuw acount maken of verbinden via facebook
Zelf gevonden via het wielertoeristen forum zie topic
http://www.wielertoerist.be/forum/viewt ... 60&t=44003 daar staat ook een filmpje met een korte uitleg etc...
http://www.strava.com/
Met deze app op je telefoon kun je je route tracken, uploaden, je route/ snelheid/hoogtemeters zien en er zitten punten in die door de gebruikers zijn ingegeven, meestal hellingen of specifieke stroken. Als je die doet kom je automatisch in een rangschikking terecht, bv doe je eens de koppenberg, dan ga je zien dat 500 gebruikers de koppenberg hebben gedaan en hun tijden, en jij bent dan bv de 120ste .
Ook heb je dan een compleet trainingsoverzicht (per training map/snelheid/hoogtemeters/achievements/etc...) .
gratis en voor niets, voor de android gebruikers ook te vinden via google play, je kan een nieuw acount maken of verbinden via facebook
Zelf gevonden via het wielertoeristen forum zie topic
http://www.wielertoerist.be/forum/viewt ... 60&t=44003 daar staat ook een filmpje met een korte uitleg etc...
-
- Mountainbiker
- Rijdt met: Trek & epic 29er
-
- Mountainbiker
- Rijdt met: Trek 6500, ridley fenix c30
Bericht door svenntastic »
lijkt me een goede app. Ik heb alleen nog geen case voor mijn iphone4 voor op de fiets. Misschien mensen die hier wel ervaring mee hebben en me kunnen zeggen welke case hiervoor aan te raden is?
- rombaft
- Mountainbiker
de beste zaak om een (dure) gsm veilig mee te nemen is een camelback of iets dergelijks, dan heb je drinken mee, je kan je sleutels meenemen, je gsm en nog wat andere kleine spullen zonder kans op verlies ...svenntastic schreef:lijkt me een goede app. Ik heb alleen nog geen case voor mijn iphone4 voor op de fiets. Misschien mensen die hier wel ervaring mee hebben en me kunnen zeggen welke case hiervoor aan te raden is?
- Harrehart123
- Mountainbiker
- Rijdt met: Pilot - Rohloff - Belt
- Contacteer:
Bericht door Harrehart123 »
Geen problemen met ontvangst als je de smartphone in een rugzak steekt? Ik heb ook net de app o me telefoon gezet. Straks eens testen...rombaft schreef:de beste zaak om een (dure) gsm veilig mee te nemen is een camelback of iets dergelijks, dan heb je drinken mee, je kan je sleutels meenemen, je gsm en nog wat andere kleine spullen zonder kans op verlies ...svenntastic schreef:lijkt me een goede app. Ik heb alleen nog geen case voor mijn iphone4 voor op de fiets. Misschien mensen die hier wel ervaring mee hebben en me kunnen zeggen welke case hiervoor aan te raden is?
- rombaft
- Mountainbiker
nee, in mijn rugzak nog steeds goede ontvangst, zelfs in 't kluisbos...Harrehart123 schreef:Geen problemen met ontvangst als je de smartphone in een rugzak steekt? Ik heb ook net de app o me telefoon gezet. Straks eens testen...rombaft schreef:de beste zaak om een (dure) gsm veilig mee te nemen is een camelback of iets dergelijks, dan heb je drinken mee, je kan je sleutels meenemen, je gsm en nog wat andere kleine spullen zonder kans op verlies ...svenntastic schreef:lijkt me een goede app. Ik heb alleen nog geen case voor mijn iphone4 voor op de fiets. Misschien mensen die hier wel ervaring mee hebben en me kunnen zeggen welke case hiervoor aan te raden is?
't is pas als je echt binnen zit , in een lokaal zonder veel ramen etc... dan verliest ie het gps signaal