Carbon Trek 9.8 is herrezen en model 2005 geworden...

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Denk zelfs niet dat er uberhaupt een merk is da daar zoveel problemen rond maakt #-o maar allee gelukkig voor p° is alles goe afgelopen. =D> =D>
Gebruikersavatar
Galibier2646
Mountainbiker
Berichten: 149
Lid geworden op: do 14 okt 2004 21:17
Rijdt met: 2015 - SJ Carbon 29er / Sram X9

Bericht door Galibier2646 »

Cokeske schreef:
Galibier2646 schreef:
P° schreef:Na een bezoek aan de stand van Trek op Expo-Vélo heb ik van de invoerder de toezegging gekregen dat ik een nieuw frame krijg =D> !! Laat ze maar snel aanleveren :drunk: :drunk: :drunk: ...
Allee , tof voor u ( zo zie je maar )

'k Zou wel eens willen weten of ze bij die andere merken ( Thompson , Cube , Flanders... of van die toestanden ) ook zo professioneel zouden reageren

Denk het niet eerlijk gezged
thompson doet daar ni moeilijk over naar tschijnt
Tot het zover is zeker ? [-X
Magura
Mountainbiker
Berichten: 939
Lid geworden op: zo 26 sep 2004 18:59
Rijdt met: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
Contacteer:

Bericht door Magura »

Nu is het goed afgelopen, waarschijnlijk omdat P° héél veel druk op Trek heeft uitgeoefend. Een ander mens zou misschien het al lang hebben opgegeven, met resultaat dat die waarschijnlijk geen nieuwe fiets kreeg. :evil:

MIJN conclusie van deze zaak is: zelfs al heb je een befaamd merk met een goede garantie, staar je daar niet op blind, en als je je gelijk niet haalt bij zo'n gevallen, moet je gewoon blijven proberen!
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

Magura schreef:Nu is het goed afgelopen, waarschijnlijk omdat P° héél veel druk op Trek heeft uitgeoefend. Een ander mens zou misschien het al lang hebben opgegeven, met resultaat dat die waarschijnlijk geen nieuwe fiets kreeg. :evil:

MIJN conclusie van deze zaak is: zelfs al heb je een befaamd merk met een goede garantie, staar je daar niet op blind, en als je je gelijk niet haalt bij zo'n gevallen, moet je gewoon blijven proberen!
Zit heel veel waarheid in uw mail,langs de andere kant hebben die mannen ook een business te runnen,dus ik versta dat wel.Mocht ik de raadgeving van één welbepaald forumlid hier niet hebben gevolgd,zat ik waarschijnlijk ook zónder frame en was mijn garantie-aanvraag zonder gevolg.Ik heb nu aan den lijve ondervonden dat het idd veel aan je eigen inzet en acties ligt...Ik moet ook vermelden dat dit forum toch wel een serieuze invloed heeft uitgeoefend :wink:
Gast

Bericht door Gast »

Ook ik heb de pech dat het frame van mijn trek 9.8 is gescheurd.

Dealer is nog met Trek in onderhandeling over een oplossing.

Als is zo de reakties lees is het toch een groot probleem bij carbonframes.

Ook al is het garantie ,ik ben er erg sjacherijnig van

henk
Gebruikersavatar
Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 05 mei 2003 13:06
Rijdt met: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Bericht door »

henk schreef:Ook ik heb de pech dat het frame van mijn trek 9.8 is gescheurd.

Dealer is nog met Trek in onderhandeling over een oplossing.

Als is zo de reakties lees is het toch een groot probleem bij carbonframes.

Ook al is het garantie ,ik ben er erg sjacherijnig van

henk
Das inderdaad klote,ik weet hoe het voelt :wink: Hoe is het juist gebeurd en waar is je frame gescheurd?
Ik zie in je profiel dat je in Nederland woont,op zich al een voordeel heb ik gemerkt tijdens mijn 'gevalletje'...
Gast

Bericht door Gast »

Hi ,

Het frame is bij de crank gescheurd. Volgens de leveransier is het garantie. Voorlopig zijn we twee weken verder en is er nog niets gebeurd.
De reakties die ik lees over de garantie zijn totaal verschillend, van makkelijk tot een grote ellende. Hopelijk in mijn geval het eerste. Voorlopig in de sportschool maar wat prutsen op de hometrainer.

Gelukkig via deze site wat steun.

Groet,

henk
Plaats reactie