Huur afspuitstand toertocht?

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Plaats reactie
Janske
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 13 okt 2006 12:42
Rijdt met: Scott Scale 710

Huur afspuitstand toertocht?

Bericht door Janske »

Hallo, wij hebben binnen twee weken onze Mtb tocht in Lummen. Nu kregen we helaas van Vreda in Lommel waar we al jaren een afspuitstand huren te horen dat zij er mee gestopt zijn tijdens de Corona.

Toevallig iemand een idee waar we in Limburg nog een afspuitstand kunnen huren met verschillende afspuitslangen? Op internet is er niets te vinden.
Gebruikersavatar
bettes
Mountainbiker
Berichten: 945
Lid geworden op: wo 11 sep 2002 02:00
Rijdt met: norco 853 Team Trial, Haro Mary SS

Re: Huur afspuitstand toertocht?

Bericht door bettes »

Waar er iets te huren is weet ik niet, maar vroeger hebben we bij de united bikers zelf iets gebouwd met stalen onderdelen van een sanitairgroothandel waar we 10 tuinslangen aan konden hangen. De aanvoer van het water was dan via een standpijp recht uit de waterleiding (van een landbouwer geleend of de brandweer) Die gaf druk genoeg (meer dan de vreda weet ik nog) En daar hebben we op één marathon van de Demervallei toen 1300 deelnemers zeer blij mee gemaakt...

Of vraag het gewoon echt aan de brandweer, op de toertocht in Vorselaar hebben de spuitgasten zeer mooi voor ons de fietsen afgespoten!
Gebruikersavatar
KWBiker
Mountainbiker
Berichten: 461
Lid geworden op: di 20 sep 2005 12:11
Rijdt met: Orbea Alma 29 / Lynskey M230

Re: Huur afspuitstand toertocht?

Bericht door KWBiker »

Het uitlenen van een standpijp mag niet meer. Ook bij ons gebeurde dat heel vroeger wel eens, maar de Pidpa kan daar niet meer mee lachen. Ik weet niet welke sancties er tegenover staan, maar als een personeelslid wordt betrapt, dan krijgt die zijn C4.
Plaats reactie