Mountainbike plus

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
vtteddy
Mountainbiker
Berichten: 381
Lid geworden op: wo 28 jan 2009 22:14
Rijdt met: Rotwild RX 750 ---KTM e-bike macina kapoho LT272

Re: Mountainbike plus

Bericht door vtteddy »

Hallo, hebben jullie ook een bericht gekregen in u mail-box dat de magazine
mountainbike plus is overgenomen door sport 76 media die de nieuwe uitgever zal zijn.
Dat er nog een brief volgt in de brievenbus met meer uitleg en een betaling formuleer van
29.95 voor 5 nummers in 2018 . Het eerste nummer zal op 4 april verschijnen.
Wat gaan jullie eventueel doen . Ik heb vorig jaar in mei 2017 mijn abonnement verlengt en heb maar 3 nummers gekregen de laatste was nr3 juli/aug. ?????
Jucube
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: do 21 jan 2016 14:00

Re: Mountainbike plus

Bericht door Jucube »

Ik zit in hetzelfde schuitje, ik vermoed dat het abonnement gewoon wordt opgeschoven tot wanneer we de ontbrekende nummers hebben ingehaald. Ik ga hen toch eens mailen.
Gebruikersavatar
vtteddy
Mountainbiker
Berichten: 381
Lid geworden op: wo 28 jan 2009 22:14
Rijdt met: Rotwild RX 750 ---KTM e-bike macina kapoho LT272

Re: Mountainbike plus

Bericht door vtteddy »

Jucube schreef:Ik zit in hetzelfde schuitje, ik vermoed dat het abonnement gewoon wordt opgeschoven tot wanneer we de ontbrekende nummers hebben ingehaald. Ik ga hen toch eens mailen.
+1
Gebruikersavatar
triumph_st
Mountainbiker
Berichten: 342
Lid geworden op: di 15 sep 2015 11:25
Rijdt met: Trek Powerfly+ FS7, Haibike Xduro Race, Stevens Triton, Bianchi E Road, allen met ellentrik

Re: Mountainbike plus

Bericht door triumph_st »

Ik heb in oktober 2017 mijn opzeg gedaan en bevestig hen dit nogmaals.
Gebruikersavatar
greenie
Mountainbiker
Berichten: 561
Lid geworden op: wo 07 apr 2004 18:09

Re: Mountainbike plus

Bericht door greenie »

Dus, amper drie weken geleden krijg je een mail met de vraag €31,50 te betalen voor de komende periode, ondanks het feit dat er sinds september geen enkele editie meer verscheen en er dus eigenlijk niet voldaan is aan levering van edities in de vorige periode.

Nu krijg je een mail met de vraag €29,95 te betalen voor de volgende vijf nummers, aan Sport 76 deze keer. Hoe zit het nu eigenlijk? Wat gebeurt er met mensen die reeds na die eerste mail betaald hebben? En wat met de edities waar abonnees wel voor betaald maar nooit ontvangen hebben? Op Facebook krijgen enkel de mensen die geen mail ontvangen hebben, een antwoord. Op de vraag voor meer info, volgt stilte.

Verder zou ik toch wel eens willen weten wie nu achter mountain bike plus zit? Heeft Sport 76 ervaring met het maken van magazines? Hebben zij voeling met mountainbikers (een marketingbureau is niet meteen een mountainbiker)? Wie zit er zoal in de redactie? Wie worden de fotografen?

Ik lees op FB: De voorjaarseditie verschijnt in de week van 16 april met vele tips, achtergronden en aanbiedingen.
Dat is een vage, weinig zeggende omschrijving (typische marketingpraat). Welke fietsen worden er getest? Onderdelen, accessoires? Welke reisverhalen, welke routes worden er besproken? Competitienieuws? Interviews?

Zoals ik het nu zie, is het eerder: ‘geef me uw centen en dan zien we wel weer verder."
Wat gebeurt er als Sport 76 toch beslist er de brui aan te geven? Centen terug kwijt?

Laat ze zich eerst maar eens bewijzen.
geertg
Mountainbiker
Berichten: 687
Lid geworden op: ma 07 mei 2012 10:14
Rijdt met: Scott Spark; Cube Reaction

Re: Mountainbike plus

Bericht door geertg »

Sport76 Media is volgens haar eigen website een sportmarketingbureau, zie http://sport76.nl/aanpak/" onclick="window.open(this.href);return false;

Is m.a.w. een marketingbureau (blijkt ook uit hun klanten en producten).

Zij heeft blijkbaar uit het faillissement de handelsnaam "Mountain Bike Plus" overgekocht, merk op dat Sport76 Media gelegen is op hetzelfde adres als de failliet gegane uitgeverij van Mountain Bike Plus (Cervimedia B.V.), zie https://www.kvk.nl/zoeken/handelsregist ... reidzoeken" onclick="window.open(this.href);return false;.

Dit betekent m.i. nog niet dat zij de rechtsopvolger is van Cervimedia B.V., onze vroegere contractspartij. Ik heb in ieder geval geen overeenkomst afgesloten met Sport76 Media maar met Cervimedia B.V.

Dit blijkt ook niet op de facebookpagina van Mountain Bike Plus waar op 23 februari jl. wordt vermeld :
"MOUNTAIN BIKE PLUS GAAT VERDER!
We stellen ons graag aan je voor, wij zijn Sport76 Media de nieuwe uitgever van Mountain Bike Plus! We zijn druk bezig met het eerst volgende nummer voor zowel Nederland als Vlaanderen. De voorjaarseditie verschijnt in de week van 16 april met vele tips, achtergronden en aanbiedingen. Een mooie start van het fietsseizoen!".
geertg
Mountainbiker
Berichten: 687
Lid geworden op: ma 07 mei 2012 10:14
Rijdt met: Scott Spark; Cube Reaction

Re: Mountainbike plus

Bericht door geertg »

triumph_st schreef:Ik heb in oktober 2017 mijn opzeg gedaan en bevestig hen dit nogmaals.
Bij wie? Uw contractspartij is failliet en bestaat niet meer?
Code-Zero
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 24 jul 2017 10:27
Rijdt met: Giant Dirt E plus 2

Re: Mountainbike plus

Bericht door Code-Zero »

Blijjkbaar werkt een opzegging van een agonnement met een zeer directe mail zeer goed 10 min geleden een mail gestuurd en 5 min later telefoon. maar vermits ik op het werk ben moeten ze maar terugbellen of mailen.
geertg
Mountainbiker
Berichten: 687
Lid geworden op: ma 07 mei 2012 10:14
Rijdt met: Scott Spark; Cube Reaction

Re: Mountainbike plus

Bericht door geertg »

Ik heb een vriendelijke reactie gekregen (heb niet opgezegd maar via klantenservice@mountainbikeplus.com" onclick="window.open(this.href);return false; laten weten dat mijn overeenkomst met Cervimedia B.V. vorig jaar is beëindigd, heb mijn naam hier gewijzigd in xxx) :

Beste xxx,

Hiermee bevestigen we de ontvangst van uw opzegging van het abonnement op Mountain Bike Plus magazine. Uw opzegging is goed verwerkt in ons systeem.

Namens de hele redactie wil ik u hartelijk danken voor uw abonnement in de afgelopen periode. Hopelijk heeft u ons magazine met plezier gelezen en we hopen u in de toekomst opnieuw als abonnee te mogen begroeten.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen we het graag van u.

Met vriendelijke groet,

Mountain Bike Plus
Klantenservice
Gebruikersavatar
triumph_st
Mountainbiker
Berichten: 342
Lid geworden op: di 15 sep 2015 11:25
Rijdt met: Trek Powerfly+ FS7, Haibike Xduro Race, Stevens Triton, Bianchi E Road, allen met ellentrik

Re: Mountainbike plus

Bericht door triumph_st »

geertg schreef:
triumph_st schreef:Ik heb in oktober 2017 mijn opzeg gedaan en bevestig hen dit nogmaals.
Bij wie? Uw contractspartij is failliet en bestaat niet meer?
Emailadres van toen blijkt nog steeds hetzelfde te zijn (in laatste mail).
Plaats reactie