Meestal lees je verhalen van mensen die niet tevreden zijn, maar ik vind dat de goede verhalen ook mogen vermeld worden.
Ik rijd met een Specialized Epic Comp Carbon (model 2015), gekocht bij Bike Inn Zolder in november 2015.
Voorbije zondag is tijdens een toertocht een bevestigingsnok van de voorste versnellingskabel van het carbon frame gescheurd.
![:(](./images/smilies/icon_frown.gif)
Dus sta ik daarmee maandag al bij Bike Inn Zolder. Ze nemen direct foto's, en sturen die door naar Specialized NL. Na 15 minuten krijgen ze al antwoord dat Speci een ander kader (model 2016) onder garantie beschikbaar stelt. Mooi.
![:-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Woensdag krijg ik van BikeInn een telefoontje dat het kader pas geleverd wordt ten vroegste eind april (pff, minstens 6 weken wachten
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Vandaag (vrijdag) krijg ik terug een telefoontje van Jan van BikeInn, het garantiekader wordt toch pas geleverd eind april, maar, ze hebben zelf een gelijkaardige fiets in stock, en gaan dat kader gebruiken om mijn fiets terug op te bouwen.
![(o)](./images/smilies/icon_cheers.gif)
Dus, super service van mijn fietsenhandelaar in Zolder. Dit mocht ook wel eens gezegd worden.