La Bresse op de VRT een klucht.

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
radicalbiker
Mountainbiker
Berichten: 809
Lid geworden op: wo 28 jul 2010 22:21
Rijdt met: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Bericht door radicalbiker »

cherryman schreef:
Reflex schreef:Persoonlijk denk ik dat het komt omdat de Belgen nu niet meer mee doen voor de prijzen. Het is niet interessant genoeg om dit uit te zenden.
Ik denk inderdaad dat dit de grootste drijfveer is. Golf is laatste tijd ook (weer) hot sinds we een belg hebben die eens kan meedoen om de zegen. Allé kdenk het toch want zo goed volg ik het ook niet :wink:

Ge bedoelde voor de zege, voor de zegen moete int vaticaan zijn. :wink: :lol:
need for speed
Mountainbiker
Berichten: 1082
Lid geworden op: zo 06 feb 2011 15:18
Rijdt met: open 0-10

HY

Bericht door need for speed »

cherryman schreef:
Reflex schreef:Persoonlijk denk ik dat het komt omdat de Belgen nu niet meer mee doen voor de prijzen. Het is niet interessant genoeg om dit uit te zenden.
Ik denk inderdaad dat dit de grootste drijfveer is. Golf is laatste tijd ook (weer) hot sinds we een belg hebben die eens kan meedoen om de zegen. Allé kdenk het toch want zo goed volg ik het ook niet :wink:
als alleen sporten op tv mogen komen waar belgen meedoen
dat ze dan de beginnen met voetbal zitten daar weinig belgen in
een zeker bij het wk
een de helft maar uitzenden de van de spelen in londen
chrissie
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: di 11 jul 2006 23:12
Rijdt met: 29 -T24
Contacteer:

Bericht door chrissie »

veldrijden blijft in mijn ogen strontlopen
meer mtb aub op sporza, nu :bounce:
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Bericht door Reflex »

@ Need for Speed, waar zeg ik dat het enkel mag als er een Belg mee doet? Ik geef enkel aan dat dit vermoedelijk de reden is dat het mountainbike niet zoveel aandacht krijgt. De spelen en het wk voetbal zijn nu niet bepaald te vergelijken met een worldcup mtb hé. (wat grootsheid en algehele media aandacht betreft). Als je ziet hoeveel mensen er voetballen in België dan moet je toch snappen dat het WK op tv komt.
Gebruikersavatar
Kristof Huyck
Mountainbiker
Berichten: 1619
Lid geworden op: zo 06 sep 2009 19:52
Rijdt met: Buggenhout

Bericht door Kristof Huyck »

Reflex schreef: Als je ziet hoeveel mensen er voetballen in België dan moet je toch snappen dat het WK op tv komt.
Hoeveel mensen doen aan veldrijden en hoeveel aan mountainbiken? En welke sport krijgt er het meeste aandacht op TV van de twee? 8)
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Bericht door Reflex »

Kristof Huyck schreef:
Reflex schreef: Als je ziet hoeveel mensen er voetballen in België dan moet je toch snappen dat het WK op tv komt.
Hoeveel mensen doen aan veldrijden en hoeveel aan mountainbiken? En welke sport krijgt er het meeste aandacht op TV van de twee? 8)
Uitslag WK 2012:
1. Niels Albert
2. Rob Peeters
3. Kevin Pauwels
4. Tom Meeusen
5. Bart Aernouts
6. Klaas Vantornout
7. Sven Nys

Vraag jij jezelf nog af waarom het veldrijden meer aandacht krijgt dan het mountainbiken.
Gebruikersavatar
Kristof Huyck
Mountainbiker
Berichten: 1619
Lid geworden op: zo 06 sep 2009 19:52
Rijdt met: Buggenhout

Bericht door Kristof Huyck »

@Reflex: Dat was het punt niet hé man. Jij haalde het aantal beoefenaars van een bepaalde sport aan als reden waarom een kampioenschap zonder Belgen toch op (de Vlaamse) TV wordt uitgezonden. In het mountainbiken rijden er tenminste nog een paar Belgen mee :-)
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Bericht door Reflex »

Dan heb je toch niet goed gelezen.
sammeken
Mountainbiker
Berichten: 158
Lid geworden op: di 02 nov 2010 23:54
Rijdt met: cube reaction GTC pro

Bericht door sammeken »

Reflex schreef:
Kristof Huyck schreef:
Reflex schreef: Als je ziet hoeveel mensen er voetballen in België dan moet je toch snappen dat het WK op tv komt.
Hoeveel mensen doen aan veldrijden en hoeveel aan mountainbiken? En welke sport krijgt er het meeste aandacht op TV van de twee? 8)
Uitslag WK 2012:
1. Niels Albert
2. Rob Peeters
3. Kevin Pauwels
4. Tom Meeusen
5. Bart Aernouts
6. Klaas Vantornout
7. Sven Nys

Vraag jij jezelf nog af waarom het veldrijden meer aandacht krijgt dan het mountainbiken.
dat zijn dan ook prof's die waarschijnlijk ook dik betaald worden
maar kij eens naar de junioren, vrouwen en beloften? daar is er geen sprake van die vele belgen aan de top, en toch zijn ook die wedstrijden live uitgezonden, en de uitzendingen op de twee dagen hebben toch een paar dikke uren in beslag genomen, voor- en nabeschouwing

maar ik snap je punt
Gebruikersavatar
jimmyvlb
Mountainbiker
Berichten: 587
Lid geworden op: za 06 mei 2006 20:34
Rijdt met: VN Tuareg 650b & VN Zion SS

Bericht door jimmyvlb »

cherryman schreef:
Reflex schreef:Persoonlijk denk ik dat het komt omdat de Belgen nu niet meer mee doen voor de prijzen. Het is niet interessant genoeg om dit uit te zenden.
Ik denk inderdaad dat dit de grootste drijfveer is. Golf is laatste tijd ook (weer) hot sinds we een belg hebben die eens kan meedoen om de zegen. Allé kdenk het toch want zo goed volg ik het ook niet :wink:
Dus onze mountainbikers kennen ze niet, maar die toekomstige snookerlegende komt wel heel de week uitgebreid in het nieuws.
Plaats reactie