stop toch eens met die papierverspilling verdoeme !!!!

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

scaler60 schreef:Als ge u daaral moet beginnen aan ergeren dan ist wel triestig #-o
Ergeren is veel gezegd, maar ik ben toch ook niet altijd even blij met al die papierkes onder mijne ruitenwisser...

Denk dat 80-90% van die papierkes zonder te lezen in de vuilbak terecht komt... snap nie goed dat organisaties daarin blijven investeren eigenlijk.
Gebruikersavatar
nothing 's impossible
Mountainbiker
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:02
Rijdt met: Sandman Hoggar

Bericht door nothing 's impossible »

ik kan me ook ergeren aan die reclame onder de ruitenwisser, en ze vliegen zonder bekijken bij het papier!

Met Flyers aan de inschrijving of bij de âpres heb ik geen probleem, je kan die bekijken of niet bekijken, meenemen of laten liggen, maar zomaar ongevraagd iets onder iemand zijn ruitenwisser steken is gewoon lomp!

Als ze die op een natte ruit plakken en het zonnetje bakt die in je ruit dan zie je het lang nadat die tocht plaatshad inderdaad nog op de ruit/ carrosserie, misschien moeten we de verantwoordelijke uitgever eens aansprakelijk stellen??

Die dingen steken ook nooit onder 1 ruitewisser :roll:

En, als je toevallig geparkeerd staat in de buurt van een TT of een ander event dan heb je altijd prijs, ook al wijst niks erop dat je iets met MTB te maken hebt, voor mensen in populaire streken is het waarschijnlijk de moeite om in een allesbrander te investeren :wink:

De boosdoener zijn de bonden die de clubs die iets organiseren hopen gratis flyers aanbieden ipv te investeren in informeren via nieuwe media!

De mensen uit de papierindustrie hebben natuurlijk niets liever dan een stapel briefkes onder elke ruitenwisser!
The pain train
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: ma 02 mei 2011 13:00
Rijdt met: Scott Genius LT 40

Bericht door The pain train »

Ik mag dan wel drukker zijn van beroep, niks is hatelijker en meer verspillend dan flyers.... Er wordt zoveel onnodige zever op papier gezet.
Als al die flyers sowieso al bij de inschrijving liggen zouden ze het daar mogen bij laten vind ik...
Ma goed, it's a living
Gebruikersavatar
Kristof Huyck
Mountainbiker
Berichten: 1619
Lid geworden op: zo 06 sep 2009 19:52
Rijdt met: Buggenhout

Bericht door Kristof Huyck »

freezy schreef: Erger vind ik het als het aan het regenen is en dan komt de zon erdoor, dan drogen die flyers op met als gevolg dat al dat papier en inkt aan uw ruit/carrosserie geplakt hangt...
Inderdaad, gisteren ook gevloekt in Opwijk omwille van flyers tussen mijn ruitenwisser van de achterruit. Dat doet er mij aan denken dat ik mijn achterruit nog moet kuisen :evil:
Gebruikersavatar
nothing 's impossible
Mountainbiker
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:02
Rijdt met: Sandman Hoggar

Bericht door nothing 's impossible »

ZEg, maak daar eens een poll van? Flyers onder ruitenswisser irritant of niet?
Gebruikersavatar
Harrehart123
Mountainbiker
Berichten: 746
Lid geworden op: vr 23 dec 2011 12:28
Rijdt met: Pilot - Rohloff - Belt
Contacteer:

Bericht door Harrehart123 »

Hoe worden jullie dan het liefst op de hoogte gehouden?
Misschien daar een poll van maken?

Ik zelf vind flyers achter ruitenwissers ook kompleet zinloos.
Flyers op de apres daarentegen vind ik weer wel kunnen.

Harre
Gebruikersavatar
SD2E
Mountainbiker
Berichten: 1833
Lid geworden op: wo 07 jan 2009 22:40
Rijdt met: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005

Bericht door SD2E »

Kristof Huyck schreef:
freezy schreef: Erger vind ik het als het aan het regenen is en dan komt de zon erdoor, dan drogen die flyers op met als gevolg dat al dat papier en inkt aan uw ruit/carrosserie geplakt hangt...
Inderdaad, gisteren ook gevloekt in Opwijk omwille van flyers tussen mijn ruitenwisser van de achterruit. Dat doet er mij aan denken dat ik mijn achterruit nog moet kuisen :evil:
Idd ik had er ook van :evil:
Gebruikersavatar
erwin.91
Mountainbiker
Berichten: 1849
Lid geworden op: zo 26 nov 2006 20:00
Rijdt met: NINER!!!

Bericht door erwin.91 »

Gaan zonder lezen de vuilbak in,worden onder de ruitewisser vandaan gehaald met ne godver......

Ik maak mijn keuze om een TT te rijden hoofdzakelijk via het forum en de boekskes.
sammeken
Mountainbiker
Berichten: 158
Lid geworden op: di 02 nov 2010 23:54
Rijdt met: cube reaction GTC pro

Bericht door sammeken »

Nifty schreef:Ik verzamel die een ganse zomer lang om dan in de winter de kachel mee aan te steken! Niks verspilling :-)
mooie zet
pliepla
Mountainbiker
Berichten: 347
Lid geworden op: ma 26 jun 2006 22:20
Rijdt met: Klein Attitude/Kona Unit

Bericht door pliepla »

sammeken schreef:
Nifty schreef:Ik verzamel die een ganse zomer lang om dan in de winter de kachel mee aan te steken! Niks verspilling :-)
mooie zet
मैं हिंदी सीखता हूँ और फ़लाइर के पीछे का हिस्सा मेरे अभ्यास करने प्रयोग करता हूँ।

Oftewel: ik leer Hindi en ik gebruik de achterkant om oefeningen op te maken.

Maar eigenlijk: er zijn genoeg bronnen van kladpapier, en 't is niet altijd even gemakkelijk om de uitgelopen pulp als't geregend heeft deftig van de auto te krijgen.
Flyeren aan de inschrijving of bij den apres vind ik OK, maar al dat ruitenwissergedoe ... ik bekijk toch alleen de achterkant (gelieve die dan ook sponsorvrij te houden ;-) )
Plaats reactie