De werkwijze van Natuur??Punt.

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
darrigade
Mountainbiker
Berichten: 354
Lid geworden op: do 20 jan 2005 22:21
Rijdt met: Gary Fisher

Bericht door darrigade »

Fanatici vind je duidelijk overal
Gebruikersavatar
jerommeken
Mountainbiker
Berichten: 1227
Lid geworden op: di 12 nov 2002 20:23
Rijdt met: Electrified Scalpel
Contacteer:

Bericht door jerommeken »

ninety schreef:Niets ontspannender dan een wandeling in het bos met vrouw en kindjes. Ik MTB graag, meestal BLOSO Herentals. Tegenwoordig zelfs met mijn twee zoontjes en dat is echt genieten. Ik heb een landrover en het is echt super om hiermee over bospaden en veldwegen te rijden. Ik heb ook een Honda Africa Twin (=allroad motor) en man wat een vrijheidsgevoel dat geeft !!!!

Misschien koop ik ooit nog een paard...

Nog nooit met iemand echt last gehad, alleen steeds vaker een dubbel gevoel. Ben ik nu een slecht mens???


Simon
Ja

:wink:
Atzerath
Mountainbiker
Berichten: 249
Lid geworden op: ma 02 aug 2010 01:26
Rijdt met: 'n ouwe gazelle die'k geërfd heb

Bericht door Atzerath »

Ff recapituleren.
De geitewollensokkenlul is onverdraagzaam en oogst wat hij gezaaid heeft; onverdraagzaamheid. Dus zijn de iddi's onverdraagzaam en zullen ze oogsten wat ze zaaien..
Ja..dat lijkt me zo logisch als wat EN de snelste weg naar productieve oplossing waar iedereen wat aan heeft...
Fuck, ik stel voor dat we niet afwachten tot het vanzelf gebeurt maar op het natuurpuntforum eens gaan polsen om te zien of ze zin hebben in een robbertje vechten...een fietspomp in hun reet zeg ik!!!!

Mijn +169 gaan naar nothing is impossible...
Gebruikersavatar
GW
Mountainbiker
Berichten: 437
Lid geworden op: di 17 jan 2012 20:53
Rijdt met: fully-enduro-downhill
Contacteer:

Bericht door GW »

Atzerath schreef:een fietspomp in hun reet zeg ik!!!!
Dat zal ze wel overtuigen... :lol: :lol: :wink:
Gebruikersavatar
Zombiker
Mountainbiker
Berichten: 638
Lid geworden op: di 13 nov 2007 12:01
Rijdt met: Napa Valley & Tranny steel

Bericht door Zombiker »

GW schreef:
Atzerath schreef:een fietspomp in hun reet zeg ik!!!!
Dat zal ze wel overtuigen... :lol: :lol: :wink:
'k Weet niet ofda nog veel ga geven, de meesten van die groen apen zijn al te grote blazen uit zichzelf.
Gebruikersavatar
jerommeken
Mountainbiker
Berichten: 1227
Lid geworden op: di 12 nov 2002 20:23
Rijdt met: Electrified Scalpel
Contacteer:

Bericht door jerommeken »

Ik denk dat er best een dialoog wordt aangegaan met Natuurpunt. De vraag is dan hoe je dat best aanpakt. Spijtig is dat wij MTB'ers geen lobby hebben.

Mijn idee : mountainbikers motiveren om massaal steunend lid worden van Natuurpunt. If you can't beat them, join them. Try to change the system from within.
Ik denk dat zij eerder zullen luisteren naar hun steunende leden. Ik wil dan ook een signaal geven dat zij naast wandelaars ook mountainbikers als steunend lid hebben.

Bovendien : het is een goed doel en dus fiscaal aftrekbaar. En ondanks alle kritiek die je kan hebben op die groene jongens omdat zij je beperkingen opleggen over hoe je van de natuur kan genieten, zorgen zij er wel voor dat er nog natuur is om van te genieten.
Nu moeten we er voor zorgen dat we hen kunnen bijsturen op die punten die voor ons belangrijk zijn.
sammeken
Mountainbiker
Berichten: 158
Lid geworden op: di 02 nov 2010 23:54
Rijdt met: cube reaction GTC pro

Bericht door sammeken »

jerommeken schreef:Ik denk dat er best een dialoog wordt aangegaan met Natuurpunt. De vraag is dan hoe je dat best aanpakt. Spijtig is dat wij MTB'ers geen lobby hebben.

Mijn idee : mountainbikers motiveren om massaal steunend lid worden van Natuurpunt. If you can't beat them, join them. Try to change the system from within.
Ik denk dat zij eerder zullen luisteren naar hun steunende leden. Ik wil dan ook een signaal geven dat zij naast wandelaars ook mountainbikers als steunend lid hebben.

Bovendien : het is een goed doel en dus fiscaal aftrekbaar. En ondanks alle kritiek die je kan hebben op die groene jongens omdat zij je beperkingen opleggen over hoe je van de natuur kan genieten, zorgen zij er wel voor dat er nog natuur is om van te genieten.
Nu moeten we er voor zorgen dat we hen kunnen bijsturen op die punten die voor ons belangrijk zijn.
=D>
Atzerath
Mountainbiker
Berichten: 249
Lid geworden op: ma 02 aug 2010 01:26
Rijdt met: 'n ouwe gazelle die'k geërfd heb

Bericht door Atzerath »

jerommeken schreef:Ik denk dat er best een dialoog wordt aangegaan met Natuurpunt. De vraag is dan hoe je dat best aanpakt. Spijtig is dat wij MTB'ers geen lobby hebben.

Mijn idee : mountainbikers motiveren om massaal steunend lid worden van Natuurpunt. If you can't beat them, join them. Try to change the system from within.
Ik denk dat zij eerder zullen luisteren naar hun steunende leden. Ik wil dan ook een signaal geven dat zij naast wandelaars ook mountainbikers als steunend lid hebben.

Bovendien : het is een goed doel en dus fiscaal aftrekbaar. En ondanks alle kritiek die je kan hebben op die groene jongens omdat zij je beperkingen opleggen over hoe je van de natuur kan genieten, zorgen zij er wel voor dat er nog natuur is om van te genieten.
Nu moeten we er voor zorgen dat we hen kunnen bijsturen op die punten die voor ons belangrijk zijn.
Er is een werkgroep mtb dacht ik...die staat in voor de bloso routes, probeer hen eens te contacteren?
Gebruikersavatar
iddi
Mountainbiker
Berichten: 546
Lid geworden op: di 01 jan 2008 15:32
Rijdt met: anti diefstal bike

Bericht door iddi »

Atzerath schreef:Ff recapituleren.
De geitewollensokkenlul is onverdraagzaam en oogst wat hij gezaaid heeft; onverdraagzaamheid. Dus zijn de iddi's onverdraagzaam en zullen ze oogsten wat ze zaaien..

Met dat verschil dat je mij niet zult betrappen op het uitschelden van een wandelaar, ik zal er ook niet tegen roepen noch expres in de weg gaan rijden noch het bos afzetten zodat er geen wandelaars meer in kunnen omdat ze dan mijn rust zouden kunnen verstoren.
De fietspomp theorie is volgens mij al bij velen getest maar langs de foute kant,wat de vele blaaskaken op het wandelpad verklaart.
Met een Bart Dewever debat komen we inderdaad niet ver Atzerath, en de Bloso werkgroep doet idd schitterend werk, maar daar gaat het helemaal niet om. Punt is dat iedereen nu eindelijk eens gaat moeten leren om te delen; Waarom zouden wandelaars en fietsers moeten gescheiden worden als iedereen een beetje respect en begrip zou tonen voor elkaar?

edit: antwoord van Atzerath= Ja, want iddi toont duidelijk respect en blablabla
Gebruikersavatar
pareke
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: zo 02 jan 2011 21:42
Rijdt met: Bmc fs01
Contacteer:

Bericht door pareke »

Ik ben over 2 weken gaan fietsen in de woestijnvlakte van averbode En ben tot de conclusie gekomen dat als die sussen van ntp niet moeten luisteren wij zeker niet . Van de 5 honden die ik ben tegengekomen was er geeneen met zijn leiband aan , Van een wandelaar op blote voeten(zeker nen groene) was de hond zeker 100 meter weg en maar roepen en roepen maaja van hem verschieten de vogels niet . Van wandelpaden hebben ze ook nog nooit gehoord , ze lopen overal door om maar naar iets te kijken dat aant uitkomen is . Zo is het hetzelfde in westerlo met die geweldige brug , maken ze langs 1 kant trappen zodat je er niet opkan met de fiets MAAR HET LUKT WEL :lol: :bounce:
Plaats reactie