Opsporingsbericht CUBE ANALOGUE 2004

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Boostah
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: di 28 sep 2004 20:37
Rijdt met: Cube LTD3
Contacteer:

Opsporingsbericht CUBE ANALOGUE 2004

Bericht door Boostah »

Vandaag 28/09/2004 ben ik mijn 3 dagen oude , spiksplinternieuwe, mtb gestolen in Antwerpen. Het gaat over een donkerblauwe Cube Analogue , model 2004. 22 inch :( :cry: :(

Bij deze zou ik een oproep willen doen aan iedereen die ergens zo'n fiets kan spotten. Dit model komt niet zoveel voor, dus alle hulp is welkom.

Ik hoop echt van de fiets nog terug te vinden, want ik was er toch wel zeer tevreden over als beginnend MTB'er.

Alle tips of ervaringen met aangifte bij de politie van diefstallen zijn welkom.

kadernr : 5040201967
vorknr : FO23E0007010CPT40312
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

:evil: Hoe is het toch mogelijk!!! Ik hoop vor jou dat je hem
snel terug vindt/krijgt... :-?
Gebruikersavatar
Gino
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 26 mei 2004 02:30
Rijdt met: GT zaskar LE

Bericht door Gino »

:( Ik hoopp dat je je bike nog terug vindt maar vrees het ergste !! Kijk is goed op Ebay en in de koopjeskrant... mogelijk wil de dader hem verkopen of zo.
Het is erg ze moeten met hun poten van andermans gerief blijven !!! :evil:

Succes !!
Gino
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Bericht door roy »

Ik zou razend zijn mijn velo is een van de dierbaarste dingen die ik heb!
Was uw fiets gesloten.
Boostah
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: di 28 sep 2004 20:37
Rijdt met: Cube LTD3
Contacteer:

Bericht door Boostah »

:-?
fiet was inderdaad gesloten, zelfs met extra slot om te verhinderen dat ze zadel niet konden uitschuiven.

Fiets stond in privé parking van het bedrijf waar ik werk. Is 2e fiets gestolen op 2 weken tijd. Ondertussen aangifte gedaan bij de politie, maar geven zelf toe dat ik mij absoluut geen illusies moet maken...

Kan dus maar beter terug op zoek gaan naar (goedkopere) alternatieven... Niemand toevallig ene op overschot staan voor beginnend mtb'er en dito prijs ? :roll: [-o<

Overheersend gevoel van vandaag : ](*,)
Gebruikersavatar
focus_wrc
Mountainbiker
Berichten: 858
Lid geworden op: zo 24 nov 2002 18:10
Rijdt met: LaPierre Pro alu sl * Rider Devil 1x1 * Concorde Prelude

Bericht door focus_wrc »

idd, je moet je geen illusies maken, die mannen verkopen het spul over de grens denk ik, ik ben ook een mtb gepikt, met slot en al, is al in juni gebeurd en nu nog niets van gehoord, al naar enkele politie kantoren gebelt, en ze zeggen direct dat ze zo'n fietsen nooit terug vinden, ik weet hoe het voelt. Je komt het wel te boven.
moest je ooit iemand zien rijden met die fiets, steel hem zeker niet terug, dit zou nog eens naar kunnen uitdraaien, verwittig de politie, of maak een anonieme achtervolging.
Gebruikersavatar
roy
Mountainbiker
Berichten: 1373
Lid geworden op: wo 29 sep 2004 18:20
Rijdt met: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC
Contacteer:

Bericht door roy »

Dan leggen ze dat in een cammionette of zo. de dieven
je zou moeten de dag van vandaag je fiets dag en nacht bij je houden.
TIS VER GEKOMEN? ZEG.
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

Boostah schreef:Fiets stond in privé parking van het bedrijf waar ik werk. Is 2e fiets gestolen op 2 weken tijd.
Kan je dan niks "forceren" met je werkgever? Verzekering.... :roll:
Gebruikersavatar
Gino
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: wo 26 mei 2004 02:30
Rijdt met: GT zaskar LE

Bericht door Gino »

Vraag eens aan vakbond wat je kan doen!! De werkgever moet ervoor zorgen natuurlijk en je vergoeden . Als het de 2de fiets is op 2 weken dan zoek ik de dief in het bedrijf !!! Camera's? Portiers? Iemand anders die iets kan gezien hebben?

Groetjes en sterkte !!
Gino
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

Op mijn werk is dat ook al gebeurt. Men heeft het daar zelfs gemunt op mtb fietsen zelfs telkens bij dezelfde persoon dat dit voorgevallen is. De eerste keer is de fiets verdwenen (men vermoed zelfs dat men na de werkuren de fiets ophaalde). De tweedemaal is die op het werk terug gevonden in een lokaal welk niet meer gebruikt wordt. Dus die stond klaar om opgehaald te worden. Het slot was doorknipt maar hangde nog aan de fiets. Deze fiets had die gast toch terug, maar de eerste is hij bestolen.
Elke fiets staat dus binnen het terrein en is volledig afgesloten van de openbare weg. De dader is zeker geen onbekende tussen zijn werkmakkers of kaderleden.
Wat ik wil meegeven is dat het hier zelfs goed geweten is en de dader een goed bekende moet zijn, maar het heeft zeker nog niets opgeleverd. Ook de politie werd ingeschakeld. Hoe ver men dus gaat wordt hier overtroffen blijkbaar. Dat zoiets durft gebeuren treft mij heel diep. Soms schaam ik mij te vermelden daar te werken. Rudy VdE.
Plaats reactie