Remblokken van Discobrakes.com?

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Remblokken van Discobrakes.com?

Bericht door Reflex »

Iemand enige ervaring met de remblokken van DiscoBrakes.com? Ik heb de Semi metallic Avid Elixir blokjes besteld om eens te proberen.

Voor de vlakke tochten moet het wel lukken met deze blokjes. En voor die 6,8 euro per set kan het enkel meevallen.
Gebruikersavatar
IPPE
Mountainbiker
Berichten: 1014
Lid geworden op: za 17 mei 2008 22:42
Rijdt met: TURNER 5SPOT & RFX

Bericht door IPPE »

Ik heb voor mijn Hope's er ook eens besteld en na een deftige testrit ze terug vervangen door de originele.

Remkracht: geen probleem
Remgevoel: precies dat dit houten blokjes waren,totaal geen gevoel wanneer je wiel ging blokeren.
Slijtage: geen idee,de originele gaan vele 1000en km mee

Conclusie: voor mij gaat er niets boven de originele blokken,en voor de prijs moet je het niet laten;nl 15€ /set
Gebruikersavatar
saiko
Test team
Berichten: 4048
Lid geworden op: do 26 jul 2007 09:10
Rijdt met: Sandman, F700,sobe,sobe en enne sobe

Bericht door saiko »

ik heb er besteld op superstarcomponents.
ik neem altijd de kevlar blokken en ben ik wel tevreden van.
El Baelos
Mountainbiker
Berichten: 2580
Lid geworden op: wo 26 dec 2007 13:53

Bericht door El Baelos »

Die van Superstar zijn echt goed.
Ik neem altijd die.
Gebruikersavatar
KoenT
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 13 nov 2006 17:26
Rijdt met: Marin Mt Vision

Bericht door KoenT »

Ik heb ook goede ervaringen met de remblokjes van Superstar.
ianaprilia
Mountainbiker
Berichten: 402
Lid geworden op: do 04 aug 2005 15:33
Rijdt met: Cannondale Scalpel Team replica

Bericht door ianaprilia »

binnenkort zijn de Brakeforceone vervangremblokjes te verkrijgen in België, moet wel bekennen dat ze duurder zijn dan de prijs die jij aanhaalt...
sirksael
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: wo 21 sep 2011 13:46
Rijdt met: Cannondale flash 2

Bericht door sirksael »

Ik heb onlangs remblokjes besteld bij Discobrakes, eerst bericht gekregen dat ik moest bijbetalen voor verzending, daarna bericht gekregen dat ze verzonden waren, en nooit iets gekregen.
Eerlijk gezegd niet meer achter gezeten, gewoon blokjes in de LBS gaan kopen want ik had ze dringend nodig.
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Bericht door Reflex »

Die van superstar zijn hetzelfde als die van discobrakes. Hoe dan ook zijn de verzendkosten gratis en de blokjes slechts 6 euro 80. Van wat ik gelezen heb op mtb.nl is de service uitstekend. Oke je moet 10 tot 14 dagen wachten maar dat is logisch. Voor die prijs kan je er natuurlijk wat op voorraad hebben he :-D

De originele gaan geen vele 1000-den kilometers mee bij mij ze. Ligt aan de omstandigheden natuurlijk maar zeker geen 1000-den kilometers. Zal toch wel een nulletje minder zijn.
4ti5
Mountainbiker
Berichten: 200
Lid geworden op: za 09 sep 2006 17:21
Rijdt met: Koga X29 Team

Re: Remblokken van Discobrakes.com?

Bericht door 4ti5 »

Reflex schreef:Iemand enige ervaring met de remblokken van DiscoBrakes.com? Ik heb de Semi metallic Avid Elixir blokjes besteld om eens te proberen.

Voor de vlakke tochten moet het wel lukken met deze blokjes. En voor die 6,8 euro per set kan het enkel meevallen.
Zowel organische- als metal remblokjes in gebruik , nog nooit problemen ondervonden . Shimano-XT compatibele blokjes altijd binnen de 3 werkdagen zonder verzendingskosten in de bus , incl. kortingscode voor de volgende bestelling . Nooit problemen mee gehad .
Gebruikersavatar
ReeVeS
Mountainbiker
Berichten: 476
Lid geworden op: za 21 mar 2009 16:41
Rijdt met: BeOne Raw Pro - Canyon CF
Contacteer:

Bericht door ReeVeS »

ik bestel alleen nog remblokjes bij discobrakes ... al verschillende keren besteld zonder problemen. heb ervaring met de originele en bbb en vind ze veel beter dan bbb en evenwaardig aan de originele.
Plaats reactie