Strandbanden 29er

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Gebruikersavatar
Foxy
Mountainbiker
Berichten: 2490
Lid geworden op: wo 23 sep 2009 11:39
Rijdt met: Een voor op 't strand en een voor op de weg.

Bericht door Foxy »

Mountain JOhler schreef:Afbeelding

waarom deze niet?
te veel profiel voor een strandrace man
tinn
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 31 jul 2011 21:16
Contacteer:

Bericht door tinn »

Dit najaar wordt de Schwalbe Super Moto voor 29er leverbaar. W.m.b. de beste strandband op dit moment.
Gebruikersavatar
fuel
Mountainbiker
Berichten: 324
Lid geworden op: di 24 jan 2006 23:13
Rijdt met: Custom <7kg?

Bericht door fuel »

tinn schreef:Dit najaar wordt de Schwalbe Super Moto voor 29er leverbaar. W.m.b. de beste strandband op dit moment.
Ze zouden eind oktober leverbaar moeten zijn was de planning. Maar ik kreeg net nog een mail van een grote Duitse webshop dat dit half januari zal zijn.

Ik heb zelf Notubes raven 2.2 maar die zijn aan vervanging toe. Misschien dat ik Racing ralphs 2.4 ga gebruiken maar dan met de noppen eraf.
Gebruikersavatar
Didierbiker
Mountainbiker
Berichten: 59
Lid geworden op: wo 26 dec 2007 19:14
Rijdt met: Cl!mb carbon

Bericht door Didierbiker »

Foxy schreef:
Mountain JOhler schreef:Afbeelding

waarom deze niet?
te veel profiel voor een strandrace man
Met deze band heb ik al strandraces gereden (26") en dat is perfect doenbaar.
Maar voor 29ers zijn deze er alleen in een smalle versie denk ik.
Gebruikersavatar
Kristof Huyck
Mountainbiker
Berichten: 1619
Lid geworden op: zo 06 sep 2009 19:52
Rijdt met: Buggenhout

Bericht door Kristof Huyck »

fuel schreef:
tinn schreef:Dit najaar wordt de Schwalbe Super Moto voor 29er leverbaar. W.m.b. de beste strandband op dit moment.
Ze zouden eind oktober leverbaar moeten zijn was de planning. Maar ik kreeg net nog een mail van een grote Duitse webshop dat dit half januari zal zijn.
Dan heb ik nog chance gehad dat ik Super Moto's model '10 of '11? heb kunnen kopen een paar maanden geleden. De 2012 Super Moto heeft wel een nieuw profiel, ziet er wat strakker uit.

Ik vind het echt vreemd dat er geen enkel ander merk 29" versie heeft van hun beach banden, zoals de Geax Tattoo (light) of de Vredestein B-each.
Gebruikersavatar
fuel
Mountainbiker
Berichten: 324
Lid geworden op: di 24 jan 2006 23:13
Rijdt met: Custom <7kg?

Bericht door fuel »

Kristof Huyck schreef:
fuel schreef:
tinn schreef:Dit najaar wordt de Schwalbe Super Moto voor 29er leverbaar. W.m.b. de beste strandband op dit moment.
Ze zouden eind oktober leverbaar moeten zijn was de planning. Maar ik kreeg net nog een mail van een grote Duitse webshop dat dit half januari zal zijn.
Dan heb ik nog chance gehad dat ik Super Moto's model '10 of '11? heb kunnen kopen een paar maanden geleden. De 2012 Super Moto heeft wel een nieuw profiel, ziet er wat strakker uit.

Ik vind het echt vreemd dat er geen enkel ander merk 29" versie heeft van hun beach banden, zoals de Geax Tattoo (light) of de Vredestein B-each.
Toch nog net voor het seizoen de Super motos ontvangen.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Misty
Mountainbiker
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 26 mei 2002 02:00
Rijdt met: Rocky Mountain Element 999 RSL 2013 - Ednine 29er 2014 - S-Works Tarmac SL4 2012
Contacteer:

Bericht door Misty »

Waar besteld fuel ?
lou van burg
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: za 12 nov 2011 07:00
Rijdt met: Beone race/ Beone mtb /thompson 29 beach

Bericht door lou van burg »

singel speed.nl heeft er nog een paar
Gebruikersavatar
Kristof Huyck
Mountainbiker
Berichten: 1619
Lid geworden op: zo 06 sep 2009 19:52
Rijdt met: Buggenhout

Bericht door Kristof Huyck »

Bij Cameleon Bike lagen er ook een paar
Gebruikersavatar
Calvin
Mountainbiker
Berichten: 213
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: 29ers

Bericht door Calvin »

Van 't weekend Hoek van Holland - Den Helder met de nieuwe Super Moto's gereden en ze deden het super in de losse zandstukken =D>
Gesloten