Welke wielen zijn te koop voor C'Dale met Lefty

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Plaats reactie
Ghostkebel
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: di 12 aug 2008 11:43
Rijdt met: C'Dale F-SI Carbon 1 WWW.MTBFORZA.BE
Contacteer:

Welke wielen zijn te koop voor C'Dale met Lefty

Bericht door Ghostkebel »

Ik ben van plan een Cannondale met lefty te kopen. Maar ik wil dan direct er een extra setje wielen bij kopen. Door te surfen heb ik enkel nog maar de Crosmaxx SLR gevonden met lefty naaf. Zijn er nog andere type's en merken die lefty naven in hun gamma hebben?
En waar zijn deze te koop?

Grtz
Gebruikersavatar
MC Jo
Mountainbiker
Berichten: 1425
Lid geworden op: wo 07 jun 2006 11:49
Rijdt met: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Bericht door MC Jo »

O.a. DT Swiss en mavic, maar dan de goedkopere versie dan de X-max.
Te koop bij cameleonbike (Zottegem) & Bikesport (Asse)

Afbeelding
ianaprilia
Mountainbiker
Berichten: 402
Lid geworden op: do 04 aug 2005 15:33
Rijdt met: Cannondale Scalpel Team replica

Bericht door ianaprilia »

je hebt veel mogelijkheden van lefty wielen hoor, Spinergy heeft er ook, verder kan je n setje wielen in blitse kleuren vinden van Industry Nine of Project 321, maar die kosten al iets meer, als je n zelf samengesteld setje op basis van een van die twee zoekt, stuur me dan pbtje, daar kan ik wel bij helpen...
Tune heeft ook Lefty naven, Extralite, ondertussen kun je zelfs al een soort van lefty quick release naven verkrijgen...
Dus keuze genoeg, alles hangt , spijtig genoeg :evil: , af van het budget...
MirFlash
Mountainbiker
Berichten: 1408
Lid geworden op: wo 15 sep 2010 15:05
Rijdt met: Cannondale Flash

Bericht door MirFlash »

Overlaatst was er een setje XCR 1.4 te koop en zijn voor 255 EUR van eigenaar verandert, nieuwprijs moet ge niet vragen :roll:

Vraag is eerder wat ge daarmee wil doen met dat 2de setje.
Als reserve of wilt ge regelmatig veranderen.
Het voorwiel steek ge toch een paar minuten in om te veranderen misschien toch ook direkt dan een momentsleutel aanschaffen, tenzij da ge die naaf van Leonardi gebruikt.
Ghostkebel
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: di 12 aug 2008 11:43
Rijdt met: C'Dale F-SI Carbon 1 WWW.MTBFORZA.BE
Contacteer:

Bericht door Ghostkebel »

Het 2de setje moet een soort van opwaardering zijn.
Als ik nu Ardennenmarathons rij steek ik mijn CM SLR. Maar voor toertochten hier rond de kerktoren spaar ik deze en steek ik mijn gewoongespaakte wielen met XT-naaf(standaard van fiets)
ianaprilia
Mountainbiker
Berichten: 402
Lid geworden op: do 04 aug 2005 15:33
Rijdt met: Cannondale Scalpel Team replica

Bericht door ianaprilia »

als 't een opwaardering moet zijn, dan zal je denk ik eerder richting een handgespaakt setje met project 321, I9, tune naven moeten denken...
Plaats reactie