xtr m975 wielen

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Gebruikersavatar
bolle.
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 13 feb 2004 20:29
Rijdt met: specialized stumpjumper fsr comp/specialized tarmac pro/ specialized epic expert 29

xtr m975 wielen

Bericht door bolle. »

deze wielen stonden in reclame bij hopmans voor 350 euro en zouden terug binnen komen in december. Ik weeg 92kg en ben bang dat ik te zwaar ben voor deze wielen . Iemand ervaring met deze wielen ?
Gebruikersavatar
hANDYman
Mountainbiker
Berichten: 434
Lid geworden op: vr 10 jun 2005 20:31

Bericht door hANDYman »

ik heb de v-brake versie en met men 95kg in de nudie geen probs gehad
Gebruikersavatar
bolle.
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 13 feb 2004 20:29
Rijdt met: specialized stumpjumper fsr comp/specialized tarmac pro/ specialized epic expert 29

Bericht door bolle. »

en hoe lang rijdt je al met deze wielen ?
The Doctor 46
Mountainbiker
Berichten: 496
Lid geworden op: wo 15 sep 2010 00:58
Rijdt met: Trek & epic 29er

Bericht door The Doctor 46 »

Ben pas beginnen mtb en heb mij een trek 8000 2011 aangeschaft. Waarop wielen van Bontrager staan , ik vind hier helaas wel niets van terug.
Mijn vraag is : maken wielen veel uit op een mtb ? Zit daar zoveel verschil tss verschillende wielen ?
Gebruikersavatar
OdEssA
Mountainbiker
Berichten: 83
Lid geworden op: ma 14 dec 2009 16:07
Rijdt met: Scott, XT groep, Pace RC38

Bericht door OdEssA »

Wielen zijn ongeveer het belangrijkste aan je fiets, omdat het onafgeveerd gewicht is voel je dit enorm wanneer je met lichte/stijve wielen rijdt.
Ik ben na 3 jaar gereden te hebben met wielen van ongeveer 1900gr. naar wielen van 1500gr. veranderd en het is alsof ik een nieuwe MTB heb :-)
The Doctor 46
Mountainbiker
Berichten: 496
Lid geworden op: wo 15 sep 2010 00:58
Rijdt met: Trek & epic 29er

Bericht door The Doctor 46 »

Heb zo zitten rondkijken op internet maar bij de XT of XTR wielen staat altijd type 8/9 speed, maar ik heb op moment een 10 speed. Blijft dat hetzelfde of moet ik dan een ander type wiel aanschaffen. Is XT al goed of is het toch beter te investeren in XTR wielen ?
Gebruikersavatar
Torfoe
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: do 17 jul 2008 17:00
Rijdt met: Scott Scale 20 2010

Re: xtr m975 wielen

Bericht door Torfoe »

bolle. schreef:deze wielen stonden in reclame bij hopmans voor 350 euro en zouden terug binnen komen in december. Ik weeg 92kg en ben bang dat ik te zwaar ben voor deze wielen . Iemand ervaring met deze wielen ?
OPGEPAST bij Hopmans #-o , echte afzetters :^o .
IK heb na 2 bezoeken eindelijk mijn XTR wielen maar zonder snelspanners. Deze zaten er niet bij volgens de verkoper [-X . Je koopt toch ook geen auto zonder motor ??????. Dus om deze goedkope prijs te kunnen aanbieden hebben ze er onderdelen afgehaald. :oops:
Eerst gebeld en het was onmogelijk deze te reserveren. 5 min. erna terug gebeld, iemand anders aan de lijn, en reserveren was ineens wel mogelijk.
Man.man. man... :evil: NOOIT MEER
The Doctor 46
Mountainbiker
Berichten: 496
Lid geworden op: wo 15 sep 2010 00:58
Rijdt met: Trek & epic 29er

Bericht door The Doctor 46 »

Zijn er nog die problemen hebben bij Hopmans? Ik dacht er na nieuwjaar een setje Fulcrum wielen te gaan kopen.
Gebruikersavatar
bolle.
Mountainbiker
Berichten: 139
Lid geworden op: vr 13 feb 2004 20:29
Rijdt met: specialized stumpjumper fsr comp/specialized tarmac pro/ specialized epic expert 29

Bericht door bolle. »

Ik heb ze ook donderdag gaan halen , om 3 uur gebeld en nog enkele exemplaren op voorraad.Ik moest naam en telefoonnummer geven en ze gingen ze voor mij opzij zetten een 40 min; later was ik daar en heb ze meegekregen met snelspanners erbij. Voor 350 euro compleet.
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Re: xtr m975 wielen

Bericht door bip bip »

Torfoe schreef:
bolle. schreef:deze wielen stonden in reclame bij hopmans voor 350 euro en zouden terug binnen komen in december. Ik weeg 92kg en ben bang dat ik te zwaar ben voor deze wielen . Iemand ervaring met deze wielen ?
OPGEPAST bij Hopmans #-o , echte afzetters :^o .
IK heb na 2 bezoeken eindelijk mijn XTR wielen maar zonder snelspanners. Deze zaten er niet bij volgens de verkoper [-X . Je koopt toch ook geen auto zonder motor ??????. Dus om deze goedkope prijs te kunnen aanbieden hebben ze er onderdelen afgehaald. :oops:
Eerst gebeld en het was onmogelijk deze te reserveren. 5 min. erna terug gebeld, iemand anders aan de lijn, en reserveren was ineens wel mogelijk.
Man.man. man... :evil: NOOIT MEER
mijn bikemakker had het laatste setje inclusief snelspanners en spaaksleuteltje :wink: .
Plaats reactie