math salden

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
majuli
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 17:02
Rijdt met: custom spark 10

math salden

Bericht door majuli »

iemand ervaring met deze jongens?
heb nl vorige week een setje slr's gekocht bij hen (afgebeeld waren de crossmax slr's van 2009) en vandaag model 2008 geleverd gekregen.
op de bestelbon is idd geen jaartal opgegeven voor de slr's, maar bij bestelling op de site werd er ook geen verwijzing gemaakt dat de geleverde slr's die van 2008 zouden zijn ipv 2009!!!
what to do?
bedankt voor jullie mening
Gebruikersavatar
G-m@n.
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 21:03
Rijdt met: specialized epic expert 2021
Contacteer:

Re: math salden

Bericht door G-m@n. »

vincentbaert schreef:iemand ervaring met deze jongens?
heb nl vorige week een setje slr's gekocht bij hen (afgebeeld waren de crossmax slr's van 2009) en vandaag model 2008 geleverd gekregen.
op de bestelbon is idd geen jaartal opgegeven voor de slr's, maar bij bestelling op de site werd er ook geen verwijzing gemaakt dat de geleverde slr's die van 2008 zouden zijn ipv 2009!!!
what to do?
bedankt voor jullie mening
als je die 475€ betaald hebt waren het idd de 2008 modellen, stond zo op de site...
Gebruikersavatar
nicolasdb
Mountainbiker
Berichten: 615
Lid geworden op: di 16 mei 2006 21:05
Rijdt met: Kona Honzo | ORBEA Oiz TR

Re: math salden

Bericht door nicolasdb »

G-m@n. schreef:
vincentbaert schreef:iemand ervaring met deze jongens?
heb nl vorige week een setje slr's gekocht bij hen (afgebeeld waren de crossmax slr's van 2009) en vandaag model 2008 geleverd gekregen.
op de bestelbon is idd geen jaartal opgegeven voor de slr's, maar bij bestelling op de site werd er ook geen verwijzing gemaakt dat de geleverde slr's die van 2008 zouden zijn ipv 2009!!!
what to do?
bedankt voor jullie mening
als je die 475€ betaald hebt waren het idd de 2008 modellen, stond zo op de site...
ok, maar je hebt wel altijd het recht om de wielen terug te sturen eerstdaags.

grts
Gebruikersavatar
Dr.Gonzo
Mountainbiker
Berichten: 3310
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 18:16
Rijdt met: Santa Cruz / Commencal / Niner

Bericht door Dr.Gonzo »

Die zijn daar precies straf in, de webshop staat vol teksten en afbeeldingen die niet overeen stemmen.
zagato
Mountainbiker
Berichten: 272
Lid geworden op: zo 10 okt 2004 22:01
Rijdt met: SPECIALZED FOR EVER ......

Bericht door zagato »

Opgelet met Math Salden :

- mijn ervaring er stond een promotie van helmen tot je gaat kijken en er alleen extra grote maten waren waar geen kopers voor zijn conclusie lokmiddels ! ( stond zo niet vermeld dus misleidende reklame )
Method
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: do 29 jan 2009 18:09
Rijdt met: Focus Super Bud Team
Contacteer:

Bericht door Method »

zagato schreef:Opgelet met Math Salden :

- mijn ervaring er stond een promotie van helmen tot je gaat kijken en er alleen extra grote maten waren waar geen kopers voor zijn conclusie lokmiddels ! ( stond zo niet vermeld dus misleidende reklame )
Dat is overal toch zo? Zeker met kleding.
majuli
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 17:02
Rijdt met: custom spark 10

Bericht door majuli »

@G-m@n: ben er niet 100 maar 200 % zeker van dat er geen enkele verwijzing naar model 2008 stond.
heb uren op het web doorgebracht op zoek naar deze wielen en alles 2x nagelezen; moet toegeven dat ik ze idd wel opvallend goedkoop vond
Weet iem of je de bestelde goederen zonder kosten kan terugsturen (uitgez de verzendingskosten dan waarschijnlijk)?
Gebruikersavatar
G-m@n.
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 21:03
Rijdt met: specialized epic expert 2021
Contacteer:

Bericht door G-m@n. »

vincentbaert schreef:@G-m@n: ben er niet 100 maar 200 % zeker van dat er geen enkele verwijzing naar model 2008 stond.
heb uren op het web doorgebracht op zoek naar deze wielen en alles 2x nagelezen; moet toegeven dat ik ze idd wel opvallend goedkoop vond
Weet iem of je de bestelde goederen zonder kosten kan terugsturen (uitgez de verzendingskosten dan waarschijnlijk)?
afbeelding was dan toch het 2008 model, heb er ook nog voor gekeken voor ne maat van mij.
nu staan ze er niet meer op precies
majuli
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: wo 04 jun 2008 17:02
Rijdt met: custom spark 10

Bericht door majuli »

NOPE!
tik maar eens in op google: "crossmax slr 2008"
als 2e zoekresultaat krijg je de bevestiging onder mountainbike.nl; 2e lijn : crossmax slr 475€ Salden; moet je maar eens openen
dacht al dat ik niet meer bij de mijne was; en als dat zo is, dan ben ik blijkbaar niet alleen!
Gebruikersavatar
G-m@n.
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 21:03
Rijdt met: specialized epic expert 2021
Contacteer:

Bericht door G-m@n. »

topic opener post dat het de 2009 zijn ja, maar ik ben er zeker van dat het de 2008 waren die afgebeeld stonden.
nu maakt niet uit, zou even mailen naar hun en het navragen hoe en wat.
zal zeker wel iets te regelen vallen :wink:
Plaats reactie