Je moet ze vooral op de juiste druk krijgen of laten instellen. Dat gebeurt met een speciaal low-pressure pompje (high-pressure pompjes zijn daarvoor te lastig) dat ongeveer 30 euro kost. Eens opgepompt, moet je er in principe niet meer naar omkijken.
Je kan ook de rebound regelen met de meegeleverde stang, al heb ik daar zelf nog niet aan geknoeid. En dat is het eigenlijk, buiten normaal gezien 1x per jaar laten servicen en de vork afkuisen na gebruik.
Ah, een Marz heeft 10-15 rij-uren nodig om vooraleer ze het beste werkt.
Welke voorvork (editie kweetniethoeveel)
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Mijn Marz MX Comp eta is gemonteerd, heb er al een ritje mee gedaan, en inderdaad, het eta systeem werkt prima.
Kan er mij iemand vertellen waarvoor de lange imbus-achtige staaf dient die er bij zat. Mijn fietsenmaker wist er ook niet meteen een uitleg voor.
Dus graag tekst en uitleg voor dummies.
Dank bij voorbaat.
Kan er mij iemand vertellen waarvoor de lange imbus-achtige staaf dient die er bij zat. Mijn fietsenmaker wist er ook niet meteen een uitleg voor.
Dus graag tekst en uitleg voor dummies.
Dank bij voorbaat.
- Black Phantom
- Mountainbiker
- Berichten: 499
- Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
- Rijdt met: Trek 4700
- Contacteer:
Bericht door Black Phantom »
Als ik mij niet vergis om de rebound in te stellen.
Zit er geen handleiding bij waarop je dat kan vinden?
Zit er geen handleiding bij waarop je dat kan vinden?
- Black Phantom
- Mountainbiker
- Berichten: 499
- Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
- Rijdt met: Trek 4700
- Contacteer:
Bericht door Black Phantom »
Bekijk deze manual eens.
In paragraaf 5.5 zie je die imbussleutel (deels) afgebeeld, en hoe en waarvoor je hem dient te gebruiken
In paragraaf 5.5 zie je die imbussleutel (deels) afgebeeld, en hoe en waarvoor je hem dient te gebruiken