Waarde van frame?

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Jack77
Mountainbiker
Berichten: 1571
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 13:43

Bericht door Jack77 »

Ik ben geen fan van H&S, maar daar staat een ZEER sterk gelijkend Radon frame (zoals Viper al wees) met een basisdemper voor EUR 479. Dat is met 2 jaar garantie op de demper en 5 jaar op het frame.

Op dit forum ga je er dus - zeker gezien de leeftijd - niet geweldig veel voor krijgen vrees ik. Op andere plaatsen waar minder mensen zitten die Duitse online shops afschuimen, krijg je er waarschijnlijk wat meer voor dan hier.

Los daarvan: zo'n frame als het jouwe kopen, een vork (MX Comp ETA, RS Duke of een Black) zoeken of overbouwen en dan een LX montagekit van bvb. Barracuda erop (EUR 552) en je kan een OK of zelfs aardige fully hebben voor weinig geld. Het zou best kunnen dat sommigen zich aangesproken gaan voelen.
Gebruikersavatar
Mick
Mountainbiker
Berichten: 441
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: Vosselaar
Contacteer:

Bericht door Mick »

viper schreef:
Overigens verdient iedere biker volgens mij zowel een race-hardtail als een tourenfully. Hangt er maar net vanaf welke bike je eerst wil kopen (oeioei, en nu de Epic-mannen op mijn dak)
Neen, je hebt gelijk. Die Epic is een compromis voor diegenen die het met één bike willen/moeten doen.
Doeme! Dan ben ik weeral verkeerd bezig! #-o Ik heb ne race-hardtail en ne race-Epic... :D
Gebruikersavatar
viper
Mountainbiker
Berichten: 713
Lid geworden op: ma 13 okt 2003 12:40
Rijdt met: Vipermobiel
Contacteer:

Bericht door viper »

Mick schreef:
viper schreef:
Overigens verdient iedere biker volgens mij zowel een race-hardtail als een tourenfully. Hangt er maar net vanaf welke bike je eerst wil kopen (oeioei, en nu de Epic-mannen op mijn dak)
Neen, je hebt gelijk. Die Epic is een compromis voor diegenen die het met één bike willen/moeten doen.
Doeme! Dan ben ik weeral verkeerd bezig! #-o Ik heb ne race-hardtail en ne race-Epic... :D
Bah nee, je moet enkel nog een "tourenfully" kopen of zo'n DTSwiss-demper in de Epic teken voor toeristische uitstappen :wink:
Gebruikersavatar
Mick
Mountainbiker
Berichten: 441
Lid geworden op: di 10 sep 2002 02:00
Rijdt met: Vosselaar
Contacteer:

Bericht door Mick »

Sponsor gezocht! ...Niemand? :roll: :D
Gebruikersavatar
crosserke
Mountainbiker
Berichten: 210
Lid geworden op: do 22 apr 2004 19:28
Rijdt met: good boy
Contacteer:

Bericht door crosserke »

Als dat wedstrijd rijden me meevalt en als ik er ook nog eens een beetje goed in kan worden moogt ge me dan altijd sponceren. (of was dat maar om te lachen?)

Ge moogt me natuurlijk nu ook al een profcontract aanbieden!!!!! :wink:

Om het terug over mijn frame te hebben. Wat kan ik er dan voor vragen, eventueel met mijn vork erbij?
Plaats reactie