kader: Scott carbon wereldbekerkader 1998 ==> nog goed?

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
MrtN
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 27 okt 2003 17:47
Rijdt met: Corratec Hardbow 1999

Bericht door MrtN »

Kheb de MTB eens volledig onder de loep genomen, tis idd ne endorphin. Ik heb nergens een barst of breuk kunnen bespeuren. Het kader is nog redelijk intact, er is enkel een beschadiging (de "vezels" zijn zichtbaar) aan de plaats waar de trapas zich bevindt.
Ik twijfel dan ook wel verschrikkelijk of ik hem nu zou kopen of niet #-o
Gebruikersavatar
Captain Haddock
Mountainbiker
Berichten: 205
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:19
Rijdt met: Thompson Zeus - xt/lx - Judy XC - Xmax - HS33

Bericht door Captain Haddock »

MrtN schreef: Ik twijfel dan ook wel verschrikkelijk of ik hem nu zou kopen of niet #-o
Dan is er maar één oplossing: afdingen! Ofwel die oude componenten op uwen huidige kader monteren en die dan doorverkopen voor klein prijsje! Trouwens, als de scott na 6 jaar nog niet gebroken is, dan houdt hij het wel nog een tijdje vol zeker?
MrtN
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 27 okt 2003 17:47
Rijdt met: Corratec Hardbow 1999

Bericht door MrtN »

Trouwens, als de scott na 6 jaar nog niet gebroken is, dan houdt hij het wel nog een tijdje vol zeker?
Ja dat denk ik eigenlijk ook wel, dus ik denk dat ik het erop zal wagen (ik krijg er nog een jaar garantie op zegt hij :p). Tschijnt trouwens dat hij er in zes jaar maar een goeie 2000 km mee gereden heeft... (en kgeloof hem wel omdat hij nu eenmaal veel liever aan wielrennen doet)
Plaats reactie