vdo mc1.0

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
max003
Mountainbiker
Berichten: 202
Lid geworden op: di 06 apr 2004 09:51

vdo mc1.0

Bericht door max003 »

Heeft er iemand al enige ervaring met dit product? Die hoogtemeter en stijgingspercentages werkt dat goed? ben nmlk van plan een nieuwe fietscomputer aan te schaffen en deze bevalt me her meeste.
Gebruikersavatar
mountainsurfer
Mountainbiker
Berichten: 291
Lid geworden op: zo 11 jan 2004 23:51
Rijdt met: giant 29 er

Bericht door mountainsurfer »

wat kost da ding
zou mij ook een ander willen aanschaffen liefst met hoogtemeter
wat zijn de andere funkties
Gebruikersavatar
viper
Mountainbiker
Berichten: 713
Lid geworden op: ma 13 okt 2003 12:40
Rijdt met: Vipermobiel
Contacteer:

Bericht door viper »

@ max003.

Het is een zeer goed computerke voor z'n geld. Naast de gebruikelijke functies krijg je er idd. een tamelijk betrouwbare hoogtemeter bovenop. In 3500 km nog geen enkel probleem. Ik zou echter kiezen voor een hoogtemeter met geheugen, die toelaat een curve te printen. Deze zijn echter VEEL duurder.

@ mountainsurfer.

Kijk eens op de website van VDO, daar worden alle functies in detail uitgelegd.
Gebruikersavatar
max003
Mountainbiker
Berichten: 202
Lid geworden op: di 06 apr 2004 09:51

Bericht door max003 »

ik denk dat het ong. 100eur kost
Gebruikersavatar
Qube
Mountainbiker
Berichten: 940
Lid geworden op: wo 29 okt 2003 12:31

Bericht door Qube »

Toen Van eyck "nog" online was dacht ik het gezien te hebben voor 75-79 euro... :wink:

Ik heb die ook, je moet je computerke wel zo dicht mogelijk tegen de sensor zetten want de reikwijdte is nie zo veel als dat ze zelf beweren. Ohja mijn bat. was al op toen ik hem kocht (krijg, leve de kerstman)
Gebruikersavatar
den Tomme
Mountainbiker
Berichten: 207
Lid geworden op: wo 07 jan 2004 19:20
Rijdt met: Specialized

Bericht door den Tomme »

Koopt u maar gauw iets anders , wa nen dikken brol is da . Da kunne ze mij nimeer aan de hand doen zoiet zenne . Int begin alst zo'n 1-2 graden was sloeg da ding kompleet tilt en dan werd da 5-6 , 7-8 graden enz. en nu moet het al boven de 15 graden zijn wilt da ding marcheren . Kem ondertusse da pilleke ook al vervangen maar da geeft geen verschil . Kzal waarschijnlijk wel weeal pech hemme of zo maar ik zit er toch wel mee . Kostprijs was geloof ik 79 € en een sik bij Van Eyck online .
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

de ciclomaster 436 m is anders ook nog redelijk betrouwbaar hoor, ik maak er al gebruik van vanin november en nog niks vreemd eraan opgemerkt en je kan de profielen bekijken en wat nog allemaal.

prijs bij van Eyck 109.5 € ongeveer

Gizmo 8)
Plaats reactie