voorvering Cannondale

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Plaats reactie
Nightrider
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 22 apr 2004 17:18

voorvering Cannondale

Bericht door Nightrider »

Hallo,

Ik ben druk op zoek naar een degelijke mountainbike. daarbij hoort natuurlijk ook een degelijke voorvork. Alleen raak ik er bij sommige merken niet meer wijs uit. Rock Shox kan me enkel bekoren met de Duke en de hogere reeksen. Ik heb gehoord dat Manitou Black ook degelijke vorken zijn. Maar ik wil toch ook wel eens weten wat die verende vorken-HEADSHOCKS-van Cannondale waard zijn. Als er Cannondale-rijders zijn die hun ervaringen met mij willen delen kom ik er misschien toch nog uit :wink:
Gebruikersavatar
Cannonneke
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 06 aug 2003 15:17
Rijdt met: Scott Spark RC WC

Bericht door Cannonneke »

Misschien de zoekfunctie eens proberen op Lefty en Fatty ? Daarover zijn al talloze posts gepleegd !!

Zelf ben ik een tevreden Lefty-gebruiker : soepele vering, stijve vork, en een lockout. Zelf nooit complicaties gehad totnogtoe.
Gebruikersavatar
mcoen
Mountainbiker
Berichten: 636
Lid geworden op: di 04 mar 2003 09:16
Rijdt met: Cannondale Jekyll

Bericht door mcoen »

Ben al jaren tevreden van mijn Fatty. Met een Lefty heb ik enkel enkele testritjes gedaan, maar vond ik ook goed. Ik heb me een Jekyll frame besteld met een Lefty en zal dus binnen enkele maanden hierover meer kunnen zeggen
Gebruikersavatar
fieldbiker
Mountainbiker
Berichten: 604
Lid geworden op: do 21 nov 2002 22:15
Rijdt met: Canyon CF SLX 9.9

Bericht door fieldbiker »

Reeds een half jaar een zeer tevreden gebruiker van een Lefty ELO : stijf, veert zéér goed, en nog géén ambras ermee gehad. =D>

Collega Evil M rijdt met een ultra fatty en die is er ook zéér tevreden over (hij heeft ze laten tunen).

Fieldbiker
Plaats reactie