ge hebt 500€ en nu...

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Gebruikersavatar
Rec
Mountainbiker
Berichten: 197
Lid geworden op: di 16 sep 2003 22:29
Rijdt met: Canyon Exceed SLX CF Pro

Bericht door Rec »

Magura Phaon CP 90-125, € 450,00
http://www.magura.com/english/frameset/default.htm
Ga maar eens kijken wat voor mogelijkheden deze vork heeft :bounce:
Gast

Bericht door Gast »

van de laatste modelen van magura nog maar bitter weinig goede commentaar en kritiek gelezen en gehoord
dan zou ik eerder voor een marzocchi kiezen of een duke
Gebruikersavatar
Bmweke
Mountainbiker
Berichten: 411
Lid geworden op: vr 29 aug 2003 23:42
Rijdt met: Ghost RT Scandium, Look 486 custom

Bericht door Bmweke »

ik gaan zien

die TALAS spreekt mij wel aan

natuurlijk zo'n terra logic das nen droom
maar is het die 1000€ waard (meeste bikers hen complete vlo lost zoveel nog ni... :oops: )

Ik gaan zien naargelang de overuurkes en dan zullen we beslissen, ik gaan wel voor een iets grotere veerweg en ne lockout mag zekerst ni ontbreken.

WSL ne fox of rock shox
Sifaka
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: di 11 nov 2003 22:13
Rijdt met: Surly Long Haul Trucker

Bericht door Sifaka »

Bmw, het loont zeker de moeite om door te sparen voor ne Fox Talas of nen Terra Logic (eventueel F 100x).
Ne Fox is echt wel beter dan ne RS op een aantal vlakken. Eens ge met zo nen Terra Logic hebt gereden kunt ge u nie inbeelden nog met iets anders te rijden.
Gebruikersavatar
Bmweke
Mountainbiker
Berichten: 411
Lid geworden op: vr 29 aug 2003 23:42
Rijdt met: Ghost RT Scandium, Look 486 custom

Bericht door Bmweke »

ok wie zijn fox mag ik is testen (liefst met de rest van de fiets aanvast als het kan)

want ik ben nu ni van plan om bijna 1000€ te geven aan 1.6 kg vork
als ik geen verschil voel


normaal dacht ik volgende maand een andere vork te kopen maar als ik echt overtuigd word door zo'n terra (of TLR):drunk: :drunk:

vandaag heeft iemand mij de TALAS afgeraden omdat ik meer moeilijkheden gaan hebben int klimmen dan (XC algemeen), nietemin de betere vork voor afdalingen....
yeti
Mountainbiker
Berichten: 76
Lid geworden op: zo 01 feb 2004 21:31
Rijdt met: Scott Scale 29, Trek Fuel 29

Bericht door yeti »

Bmweke schreef:ok wie zijn fox mag ik is testen (liefst met de rest van de fiets aanvast als het kan)
Ga eens naar een Specialized testcenter in je buurt. Op die fietsen staan toch bijna allemaal fox vorken.

Een beetje doen alsof je een fiets wil kopen :^o
Misschien zal je er nadien ook wel één willen kopen :cry:
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

Ik heb ondertussen een Fox RLT bestelt ( 1025€) , ge kunt die naar u wensen laten maken . Ik heb nen 100mm en enkel voor schijfremmen besteld ) , de vork die ik nu heb zal wintervork worden ( psylo).
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

jo schreef:Ik heb ondertussen een Fox RLT bestelt ( 1025€) , ge kunt die naar u wensen laten maken . Ik heb nen 100mm en enkel voor schijfremmen besteld ) , de vork die ik nu heb zal wintervork worden ( psylo).
1025 EURO ??? :roll: Die kost bij onze oosterburen "slechts" 899 euro... :-? Is toch zo'n 5000 oude frankskes goedkoper...
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

Flip FSR schreef:
jo schreef:Ik heb ondertussen een Fox RLT bestelt ( 1025€) , ge kunt die naar u wensen laten maken . Ik heb nen 100mm en enkel voor schijfremmen besteld ) , de vork die ik nu heb zal wintervork worden ( psylo).
1025 EURO ??? :roll: Die kost bij onze oosterburen "slechts" 899 euro... :-? Is toch zo'n 5000 oude frankskes goedkoper...
en wie zijn uw oosterburen?????????????
Jaja 899€ maar als ge een onderhoud wilt aan doen zijt ge dik gescheten , ik zelf kan da nie zele .
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

Plaats reactie