Rock Shox dart 3 of de Tora

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
tom200
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 25 feb 2008 22:09
Rijdt met: Cube Attention HS11

Rock Shox dart 3 of de Tora

Bericht door tom200 »

hallo, ik ben in het bezit van suntour XCM, maar niet blij mee. nu vraag ik me af wat ik het beste neem, De tora of de dart 3. ik ga niet bijzonder veel in bos rijden. 1 maal per maand. aldus veel op straat en stad.

dart 3 is 119 en tora is 190

ik twijfel dus. niet echt voor zwaar gebruik, daarmee.
Gebruikersavatar
Benneke
Mountainbiker
Berichten: 2202
Lid geworden op: za 13 okt 2007 16:13
Rijdt met: Isaac Impact/Ridley Ignite

Bericht door Benneke »

Geen 1 van allebei. Tora is nie slecht ma veel te zwaar. En dart, ja....


koop een vaste :wink:
Gebruikersavatar
FantaDHrider
Mountainbiker
Berichten: 2322
Lid geworden op: wo 25 okt 2006 22:34

Bericht door FantaDHrider »

heb de dart 3 een tijd gehad en het was de aller slechtste vork die ik gehad heb.Tora is idd veel beter maar weegt net een ton + de dart is ook niet de lichtste vork.
mtb_jonas
Mountainbiker
Berichten: 530
Lid geworden op: za 04 nov 2006 13:32
Rijdt met: thompson razor zoom

Bericht door mtb_jonas »

ik zou toch de tora kiezen ... ik zie dat er staat voor geen zwaar gebruik ... dus zal het gewicht geen rol spele :d
ik heb een tora ... nu al bijna 2 jaar.. nooit moeten binne doen voor onderhoud enkel wat brunox op de catjoes en je kunt weer verder dus een tora is zeer prijs kwaliteit ... en ja het weegt meer dan 2 kg maar zou je daarom een reba steken ??


grtzz[/i]
tom200
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 25 feb 2008 22:09
Rijdt met: Cube Attention HS11

Bericht door tom200 »

ik ben aan het twijfelen tussen een voorvork rock shox dart 3 en de suntour XCM.

in geval ik een van deze koop kan iemand mij helpen bij het plaatsen want deze bestel ik dan via internet. bijvoorbeeld tips onderandere.

mvg
en alvast bedankt
blazer
Mountainbiker
Berichten: 628
Lid geworden op: za 04 nov 2006 22:26
Rijdt met: Scott scale 29 expert carbon

Bericht door blazer »

koop een manitou meer waar voor je geld
Sunn Xtreme
Expert
Berichten: 4878
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:21

Bericht door Sunn Xtreme »

tom200 schreef:ik ben aan het twijfelen tussen een voorvork rock shox dart 3 en de suntour XCM.

in geval ik een van deze koop kan iemand mij helpen bij het plaatsen want deze bestel ik dan via internet. bijvoorbeeld tips onderandere.

mvg
en alvast bedankt
Rock Shox Reba. heb je ineens een goede en niet te duur.
Gebruikersavatar
Benneke
Mountainbiker
Berichten: 2202
Lid geworden op: za 13 okt 2007 16:13
Rijdt met: Isaac Impact/Ridley Ignite

Bericht door Benneke »

sunn xtreme schreef:
tom200 schreef:ik ben aan het twijfelen tussen een voorvork rock shox dart 3 en de suntour XCM.

in geval ik een van deze koop kan iemand mij helpen bij het plaatsen want deze bestel ik dan via internet. bijvoorbeeld tips onderandere.

mvg
en alvast bedankt
Rock Shox Reba. heb je ineens een goede en niet te duur.

ligt eraan wat zijn budget is.
tom200
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 25 feb 2008 22:09
Rijdt met: Cube Attention HS11

Bericht door tom200 »

Benneke schreef:
sunn xtreme schreef:
tom200 schreef:ik ben aan het twijfelen tussen een voorvork rock shox dart 3 en de suntour XCM.

in geval ik een van deze koop kan iemand mij helpen bij het plaatsen want deze bestel ik dan via internet. bijvoorbeeld tips onderandere.

mvg
en alvast bedankt
Rock Shox Reba. heb je ineens een goede en niet te duur.

ligt eraan wat zijn budget is.

maximaal budget is echt de prijs van de tera. dus 190 euro. de dart 3 staat op 119.
wat denken jullie, het is niet dat ik mijn bike zwaar gebruik in de bossen zoals jullie, gewoon tussendoor 1 maal per maand klein ritje van 40kilometer. voor de rest constant op straat aan een snel tempo. dus borduren op enzo dus zeker vering nodig.

alvast bedankt
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

er staat bij het te koop deel een recon te koop voor 150 € heb ik gezien voor disk of v brake.

deze is tussen de Tora en de Reba geplaatst : http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?t=52216

Red Racer 8)
Plaats reactie