polar cs 300

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Gebruikersavatar
rikke.beton
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: vr 01 jun 2007 14:24
Rijdt met: Scott scale 35,2008

polar cs 300

Bericht door rikke.beton »

Gisterenavond iets raars meegemaakt met men polar, ik was met de auto aan het rijden en plotseling biepte mijn polar, die ik ook als horloge gebruik, alsof ik met de fiets aan het rijden was. Hij gaf een snelheid aan die weliswaar iets lager ligt dan dewelke ik op dat moment met mijn wagen reed. Als dit 1 keer zou gebeuren kon ik nog denken dat ik per ongeluk een knopje had aangeraakt maar tijdens die rit gebeurde het wel 8 keer. Heeft iemand hier een logische verklaring voor? #-o #-o
Pétard
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: vr 19 mar 2004 14:26
Rijdt met: cube elite, Litespeed ocoee boormachien, Isaac baanmachien

Bericht door Pétard »

heb hetzelfde voor... (in mijn stokoude corola is de snelheid vrij juist, in de partner ook te laag :lol: )
Dat onding deugt voor geen meter, ga hem binnenkort binnendoen.
Heb hem 3 maand en vanaf het begin geeft hij soms minuten lang dezelfde hartslag aan, en dat ligt niet aan mij, ik stopte al enkele keren en voelde manueel mee. Enen van 20 euro doet beter!
Iets later is em beginnen uitvallen (stoppen met HR registreren) en sindskort krijg ik hem niet meer aan de praat. Moet wel zeggen dat ik eerst en vooral de batterijen ga vervangen en misschien wat contact gel kopen, maar dat zou toch niet mogen als ik hem 3 maand geleden nieuw gekocht heb!
Xes
Mountainbiker
Berichten: 287
Lid geworden op: di 24 apr 2007 12:42

Bericht door Xes »

Ik maak ook dingen mee met mijne cs300 die niet echt normaal zijn.
- Minuten lang dezelfde hartslag
- Veel te hoge hartslag (215 als ik stilsta)

Ben er ook niet echt tevreden van ...
Gebruikersavatar
ridley86
Mountainbiker
Berichten: 306
Lid geworden op: wo 22 nov 2006 15:47
Rijdt met: Rockmachine Xc elite team eleven
Contacteer:

Bericht door ridley86 »

is dit model 2008? of oudere modellen , heb juist een cs200 model 2008 gekocht. Hopelijk niet te veel problemen
Gebruikersavatar
edse
Mountainbiker
Berichten: 281
Lid geworden op: do 20 nov 2003 14:55
Rijdt met: Flanders x-light:shimano LX - Trek Fuel EX8('08)

Bericht door edse »

Vandaag ben ik tijdens de rit al mijn gegevens verloren,ik was met de fiets naar een TT gereden,de tocht gedaan,maar in de terugrit zie ik dan plots dat er niks meer wordt weergegeven.Ik zag het gewone uurwerk en dat terwijl ik fietste.Ik hoopte nog dat mijn gegevens nog waren opgeslagen maar nopes.Alles kwijt. :roll:
Ik heb dit al eerder meegemaakt.Ook het overzetten naar de pc lukt al niet maar daaraan stoor ik mij eigenlijk niet.
Is er iemand die dit al meemaakte met zijn polar cs 300 of eender welk model?
Pétard
Mountainbiker
Berichten: 273
Lid geworden op: vr 19 mar 2004 14:26
Rijdt met: cube elite, Litespeed ocoee boormachien, Isaac baanmachien

Bericht door Pétard »

zoals eerder hierboven vermeld had ik ook heel wat problemen met mijn cs300, maar ik ben in mijn verlof eens tot bij polar in Dendermonde geweest en moet zeggen dat dat me veel geholpen heeft. Ze hebben mijn problemen gehoord, even iets nagekeken en ik kreeg meteen een nieuwe borstband. Na uitmeten bleek die fouten te bevatten. Nu is alles normaal, geen langdurige hoge of bizarre waarden meer. Het zou wel normaal zijn dat je af en toe signaal opneemt van je wagen of hoogspanningskabels.

groeten
Gebruikersavatar
edse
Mountainbiker
Berichten: 281
Lid geworden op: do 20 nov 2003 14:55
Rijdt met: Flanders x-light:shimano LX - Trek Fuel EX8('08)

Bericht door edse »

als ik problemen blijf hebben ga ik ook eens daarheen gaan.
Bedankt voor de tip.
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

de CS300 is gewoon een probleemmodel als ik me niet vergis :-D
Gebruikersavatar
edse
Mountainbiker
Berichten: 281
Lid geworden op: do 20 nov 2003 14:55
Rijdt met: Flanders x-light:shimano LX - Trek Fuel EX8('08)

Bericht door edse »

Ik heb nu alles eens gereset.Alles wat opgelagen was gewist van ritgegevens,miischien was het geheugen vol ofzo.Ik ga het nu nog eens proberen.
Gebruikersavatar
Seeker
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: vr 07 mar 2003 14:19
Rijdt met: Beone

Bericht door Seeker »

Heb sinds anderhalf jaar ook zo'n cs300 onding. Ben er dus ook helemaal niet tevreden van. Gegevens die uitvallen tijdens de rit (springt inderdaad gewoon terug op uurwerk), hartslagen van 230 + bovendien de snelheidsmeter die gewoon uitvalt of bizar lage snelheden weergeeft. Heb intussen eens gemaild naar de technische dienst en die gaven als tip om zeker niet meer dan 5 ml. tussen de magneet en de sensor te laten, de sensor zo hoog mogelijk op de vork te plaatsen + indien mogelijk het uurwerk vanaf het stuur loodrecht op de sensor te plaatsen. Ga nu dit eens proberen. In ieder geval vind ik het ding z'n 200 euro niet waard...
Is er trouwens een manier om een volledige reset te doen van dit uurwerk? Bij mij blijven er namelijk steeds gegevens achter (die van de odo-meter).
Plaats reactie