Canyon 2008 - Ultimate AL 9.0 reeks - top cap stuurpen

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5032
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Canyon 2008 - Ultimate AL 9.0 reeks - top cap stuurpen

Bericht door madskatingcow »

Misschien niet echt gepast op de mountainbike site, maar bij Canyon NL worden we van het kastje naar de muur gestuurd.

Na montage van de Canyon 9.0i van mijn vader hebben we elk hoekje van de kartonnen transport doos afgezocht naar de top- cap van de stuurpen, maar deze was nergens te vinden.

Ondertussen contact opgenomen met Canyon NL, waar men zegt dat er nooit een kapje meegeleverd wordt. M.a.w de rijder zit te ganse tijd in een open stuurbuis te kijken?

Mijn maat heeft zopas een Canyon 9.0 SL gekocht, daar zat wel een top cap bij. Mijn witte Canyon 8.0 2007 heeft een klassiek top cap.

Zijn er nog mensen met een Canyon 2008 Ultimate AL 9.0 & ontbreekt bij jullie ook de top cap ?

Afbeelding

Afbeelding
tish
Mountainbiker
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 27 jun 2005 12:32
Rijdt met: Cdale Taurine - Cdale Hooligan x2

Bericht door tish »

Naar 't schijnt kan je de dopjes van je trapas daar ook voor gebruiken.
Die hebben immers dezelfde diameter.
Misschien is dat een oplossing voor je probleem. :wink: :lol:
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5032
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Bericht door madskatingcow »

Ja, Peter van Canyon NL zei het :wink:

In de handleiding van de FSA K-Force Light crank is hier nochtans niets over te vinden. Dopje is al onderweg 8)

Dacht er anders bloemen in te zetten :lol:

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Ik heb Peter tijdens de HappyBikedays hierover aangesproken. Hij had een fiets bij waar die topcap ook niet op zat. 't Zou er dus standaard niet op zitten, maar in de toekomst kan je het bij de bestelling er wel op laten zetten omdat men blijkbaar meer reactie hierop heeft gekregen. 't Is dus normaal, maar even wennen en als je 't niks blijft vinden, zet je er toch eentje op en doe je niet mee met de nieuwe mode :wink:
Gebruikersavatar
ridley86
Mountainbiker
Berichten: 306
Lid geworden op: wo 22 nov 2006 15:47
Rijdt met: Rockmachine Xc elite team eleven
Contacteer:

Bericht door ridley86 »

als je aan een stuurdop, van oud stuurlint wat tape ronddoet kan je deze er ook insteken. Merkt niemand dat het niet origineel is
Plaats reactie