FSA K-FORCE CARBON: inkorten of niet?

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
mtbgast
Mountainbiker
Berichten: 637
Lid geworden op: zo 28 aug 2005 16:37

Bericht door mtbgast »

als je het stuur wil inkorten draai dan rond het stuur waar je wil zagen wat tape, dan rafelt de carbon niet uit als je zaagt
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Bericht door Headshot »

mtbgast schreef:als je het stuur wil inkorten draai dan rond het stuur waar je wil zagen wat tape, dan rafelt de carbon niet uit als je zaagt
aan de binnenkant wel e



heb ook zo een stuur, moest ik er een stuk afzagen krijg ik mijn verlichting niet meer kwijt door de verdikking
mtbgast
Mountainbiker
Berichten: 637
Lid geworden op: zo 28 aug 2005 16:37

Bericht door mtbgast »

Headshot schreef:
mtbgast schreef:als je het stuur wil inkorten draai dan rond het stuur waar je wil zagen wat tape, dan rafelt de carbon niet uit als je zaagt
aan de binnenkant wel e



heb ook zo een stuur, moest ik er een stuk afzagen krijg ik mijn verlichting niet meer kwijt door de verdikking
ja aan de binnenkant wel, maar daar kan je ook moeilijk tape eendoen eh
Gebruikersavatar
Koene Biker
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: vr 07 jan 2005 17:26
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2000
Contacteer:

Bericht door Koene Biker »

En rij jij met dit FSA k-force carbon stuur of een ander? En hoelang rij je al met het ingekorte stuur.
Ikzelf, alsook een collega Biker, rij nu toch al een 2-tal maanden met een ingekort FSA k-force carbon stuur mét bar-ends.

Voorheen een ingekort Cannondale carbon stuur en ook nooit problemen mee gehad...
Gebruikersavatar
nebraz
Mountainbiker
Berichten: 1797
Lid geworden op: wo 01 jun 2005 01:13
Rijdt met: Cannondale Rush Carbon Si 2
Contacteer:

Bericht door nebraz »

BikeSport.be schreef:Meestal zit er in de eerste 1 tot 1.5 cm een versteviging aan de binnenzijde.
Bij de fsa k-force al zeker niet ofwel moet dit intern zijn of onzichtbaar.
Gebruikersavatar
RingRing
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 21 aug 2006 13:37
Rijdt met: Granville - Kraftstoff E1

Bericht door RingRing »

Koene Biker schreef:
En rij jij met dit FSA k-force carbon stuur of een ander? En hoelang rij je al met het ingekorte stuur.
Ikzelf, alsook een collega Biker, rij nu toch al een 2-tal maanden met een ingekort FSA k-force carbon stuur mét bar-ends.

Voorheen een ingekort Cannondale carbon stuur en ook nooit problemen mee gehad...
Ook nooit problemen mee gehad (ook een fsa carbon stuur).
Plaats reactie