Forumoverzicht Productinfo Fietsonderdelen Nieuw onderdeel op de home-page : Productnieuws

Nieuw onderdeel op de home-page : Productnieuws

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.

Moderators: Reflex, Angelo., JanMan

Wallie Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Xcluziv 054 Carbon, Trek Topfuel Carbon
Op de home-page vind je onder het "NIEUWSOVERZICHT" voortaan een nieuw item : "Productnieuws".
Nieuws van de fabrikanten gaan we bundelen in dit nieuwe onderdeel, samen met een link naar de betreffende fabrikant.

Zo kan je in het nieuwe onderdeel lezen over KMC en Cosmic Sports (goed nieuws voor de Marzocchi-fans).

Bericht di 31 okt 2006 18:59
Hubertje Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: in de maak..

goed nieuws dus.. hmm ga is zien :P

Bericht di 31 okt 2006 19:02
absalon Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt

idd intressant =D>

Bericht wo 01 nov 2006 19:39
JanMan Avatar gebruiker
Moderator

Mijn bike: Custom Xcluziv, Orbea, Zannata
De bedoeling is er om hier heel wat nieuwigheden te laten zien. We gaan dit zo goed mogelijk proberen op te volgen om je zoveel mogelijk dingen te laten zien...

Bericht vr 21 dec 2007 22:23
Stalley Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: SCOTT TEAM ISSUE
JanMan schreef:
De bedoeling is er om hier heel wat nieuwigheden te laten zien. We gaan dit zo goed mogelijk proberen op te volgen om je zoveel mogelijk dingen te laten zien...

Thanks JanMan, je moet het maar doen.Respect man.Grt.

Bericht ma 07 jul 2008 01:20
radical Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: hide-in-the-dark

Stuur die artikels in de toekomst misschien ff langs iemand die wat bedrevener is in onze moedertaal. Ik passeer echt de ene lagereschoolkemel na de andere, de zinsopbouw daargelaten...

Bericht vr 04 nov 2011 21:39
Djleynaert Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: merida matts tfs100

Het fietsnieuws! ^^

Bericht wo 28 dec 2011 12:29
endorfin Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Adventurebybike.be

Dit oude topic even ophalen want er zit enorm veel potentieel in, en hopen dat het nu niet na 1 week al over en out is !

KCNC 2012:
http://www.mountainbike.be/algemeen/actueel.php?subaction=showfull&id=1324145333&archive=&start_from=&ucat=14&
Laatst bijgewerkt door endorfin op wo 28 dec 2011 12:34, in totaal 1 keer bewerkt.

Bericht wo 28 dec 2011 12:33
Mountainbiker

Laatst bijgewerkt door endorfin op zo 29 jan 2012 15:50, in totaal 1 keer bewerkt.

Bericht wo 28 dec 2011 12:42
Mountainbiker

Volgende

Keer terug naar Fietsonderdelen