Bevestiging polar aan stuur

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
alain
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: do 13 okt 2005 15:25
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2 2021 ( in bestelling )-Cannondale M500-Specialized Roubaix Expert 2020

Bevestiging polar aan stuur

Bericht door alain »

Ik heb dit weekend een nieuwe polar 725 TE gekocht bij Cardioshop.
Als ik die wil installeren op hetr stuur heb ik moeite om mijn polar aan de houder te doen.
Ik rijd wel met een afgekort stuur en Gripshift XO.
Is het aangearden de polar te monteren op de stuurpen ( eventueel met speciaal stukje als dit bestaat ) of kan ik de polar aanhouden tijdens het fietsen mits aanpassen van de jumpers in de speedsensor
Dank bij voorbaat


Grtz

Alain
Gebruikersavatar
DDM
Mountainbiker
Berichten: 183
Lid geworden op: do 22 mei 2003 12:23
Rijdt met: Mountain Cycle Zen

Bericht door DDM »

Rij met de zelfde configuratie (rocket) en moeilijk gaat ook. Vast is vast op het stuur en leesbaar. Probeer de houder zo vast te zetten dat die nog wat kan draaien, dat kan het iets makkelijker maken. Een hulpstuk voor de stuurpen bij Polar heb ik nog niet gezien. Jumpers bij Polar?? Onbekend, maar het kan zo aan de pols. Is wel niet makkelijk om te lezen. (Denk daarbij aan winterkledij en winterhandschoenen.
Gebruikersavatar
litespeed
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: do 10 aug 2006 22:06
Rijdt met: giant mcm3

Bericht door litespeed »

je kan beugels krijgen die je bevestig op het stuur en waar je dan je polar kan opzetten en er zijn ook beugels met een verlengstuk die dan voor u stuur uitkomt das handig als je weinig plaats hebt op je stuur ze worden ook vooral gebruikt op platte carbonsturen en ze kosten vanaf 7 euro tot 25 euro hangt af van welk materiaal ze zijn bv. alu of carbon ze zijn wel handig
Gebruikersavatar
hurricane
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 09 nov 2003 01:21
Rijdt met: minerva hurricane xtr

Bericht door hurricane »

itm heeft bevestigingen voor polar om op de stuurpen te monteren.
Gebruikersavatar
alain
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: do 13 okt 2005 15:25
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2 2021 ( in bestelling )-Cannondale M500-Specialized Roubaix Expert 2020

Bericht door alain »

ITM heeft enkel houders voor Polar CS en niet voor S725
Alvast bedankt voor de moeite
Ik heb mijn houder op mijn stuur gemonteerd ( niet al te vast ) zodat ik mijn polar toch kan bevestigen als ik de stuurhouder wat verdraai.

Grtz

Alain
Gebruikersavatar
Kristof.
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 mar 2003 13:19
Rijdt met: Radon zr race black,lx-xt-xtr, Ronin, HS 33
Contacteer:

Bericht door Kristof. »

Je kan hem ook zonder houder monteren.
Je steekt het bandje door da klein stukje en zorgt dat dit boven de handlebar blijft .
Om dan gewoon zoals je om je arm vast maakt te sluiten
Plaats reactie