bikediscount

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Gebruikersavatar
fennek
Mountainbiker
Berichten: 286
Lid geworden op: di 03 aug 2004 10:46
Rijdt met: Thompson Mach 5

Bericht door fennek »

De vorige keren dat ik iets bij BikeDiscount bestelde was alles binnen de week geregeld en geleverd. Nu is het al meer dan een week windstil en kreeg ik geen enkel bericht.

Hebben jullie ook ervaring met een langere periode zonder nieuws? Zou het Duitse Carnaval er voor iets tussen kunnen zitten?

Concreet: hoe lang moeten jullie meestal wachten (afhankelijk van betaling met kredietkaart of overschrijving?)
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

fennek schreef:Concreet: hoe lang moeten jullie meestal wachten (afhankelijk van betaling met kredietkaart of overschrijving?)
Ik betaal steeds met VISA, langer dan 4 dagen heeft het nooit geduurd...
Gebruikersavatar
fennek
Mountainbiker
Berichten: 286
Lid geworden op: di 03 aug 2004 10:46
Rijdt met: Thompson Mach 5

Bericht door fennek »

fennek schreef:De vorige keren dat ik iets bij BikeDiscount bestelde was alles binnen de week geregeld en geleverd. Nu is het al meer dan een week windstil en kreeg ik geen enkel bericht.

Hebben jullie ook ervaring met een langere periode zonder nieuws? Zou het Duitse Carnaval er voor iets tussen kunnen zitten?

Concreet: hoe lang moeten jullie meestal wachten (afhankelijk van betaling met kredietkaart of overschrijving?)
Gisteren bericht gehad dat het pakje is vertrokken. Heeft blijkbaar wat langer geduurd dan normaal. Carnaval zeker?
Plaats reactie