voorvork rock shox

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Gebruikersavatar
biker84
Mountainbiker
Berichten: 242
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 21:15
Rijdt met: cube ltd team 06

Bericht door biker84 »

nee is geen ander rijgedrag!lekken doe ie ook niet is nog altijd evenveel druk!
rebount verstellen naar max.helpt ook niet! hoe weet ik als hij lekt?
Gebruikersavatar
DarkStar
Mountainbiker
Berichten: 211
Lid geworden op: zo 07 mei 2006 20:58
Rijdt met: Viper TR3.0 X.9/X.0/X-gen

Bericht door DarkStar »

biker84 schreef:nee is geen ander rijgedrag!lekken doe ie ook niet is nog altijd evenveel druk!
rebount verstellen naar max.helpt ook niet! hoe weet ik als hij lekt?
Je ziet dan dat er letterlijk olie uit komt, meestal onderaan de vorkpoten dacht ik. Maar aangezien je niet de enigste bent kan het gewoon een 'eigenschap' van de vork zijn... vreemd wel
Gebruikersavatar
biker84
Mountainbiker
Berichten: 242
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 21:15
Rijdt met: cube ltd team 06

Bericht door biker84 »

ja vind ik ook,had dat eerder nooit gemerkt,nu had ik juist de druk nog eens gemeten en is nog altijd hetzelfde en de rebount eens dicht gedraait had hij het veel meer! nu terug half gezet!
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

euh hoe zit dat juist in elkaar met die externe rebound ( haas vs schildpad ), wiee heeft er ook die tora maar met hs 33 remmekes want die verstevingshaakjes moeten normaal gezien achter de vorkboog hangen wat hier al moeilijk lijkt te zijn

edit ; ik heb ergens iets gelezen over een druk val bij het bijpompen van de vork of hoe zit dat in elkaar met die dual air ???

Gizmo 8)
Plaats reactie