voorvork rock shox

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Gebruikersavatar
kiwi_x
Mountainbiker
Berichten: 1855
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 18:13
Rijdt met: Trek 6500 1990

Bericht door kiwi_x »

pctunner01 schreef:maarwat is dan motion controle die wilen kwammen maar omdat mijn origenel zwaar kwammen deze 200 dachtik voor een set omdat een 2005 model was dacht ik
tip 1 type eens wat rustiger en lees je zin eens na voor je die post ik heb het moeilijk met het lezen van je reactie.
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

de motion control is een de stand bij lock out, wanneer deze zo staat schiet er nog een cm of 2 ( denk ik ) over zodat deze niet kan dichtslaan en dus binnenin kan beschadigd worden.

best wel eens leestekens gebruiken hoor, voor je eigen plezier en voor de andere om te lezen.

Gizmo 8)
pctunner01
Mountainbiker
Berichten: 885
Lid geworden op: di 31 jan 2006 20:31
Rijdt met: trek top fuel 7,met blauwe dingen op he
Contacteer:

Bericht door pctunner01 »

aoke zal der aan dnek in het vervolgen goed .welke vorken zijn betrouw baar of zo of wielen en betaal baar voor een 17arig die allen zak geld heeft.
Gebruikersavatar
kiwi_x
Mountainbiker
Berichten: 1855
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 18:13
Rijdt met: Trek 6500 1990

Bericht door kiwi_x »

hangter van af watbudget die 17arige eeft he :wink:
pctunner01
Mountainbiker
Berichten: 885
Lid geworden op: di 31 jan 2006 20:31
Rijdt met: trek top fuel 7,met blauwe dingen op he
Contacteer:

Bericht door pctunner01 »

heb 50€ de maand ongeveer maar heb al 140e maar door moet mijn voorste versnelligen nog van mijne lx'en .
Gebruikersavatar
kiwi_x
Mountainbiker
Berichten: 1855
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 18:13
Rijdt met: Trek 6500 1990

Bericht door kiwi_x »

Tigerbiker schreef:hangter van af watbudget die 17arige eeft he :wink:
ik bedoel dus hoeveeel wil je aan een vork uitgeven .
pctunner01
Mountainbiker
Berichten: 885
Lid geworden op: di 31 jan 2006 20:31
Rijdt met: trek top fuel 7,met blauwe dingen op he
Contacteer:

Bericht door pctunner01 »

300 heb ik er gezien of iets meer
Gebruikersavatar
biker84
Mountainbiker
Berichten: 242
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 21:15
Rijdt met: cube ltd team 06

Bericht door biker84 »

vandaag heb ik gemerkt dat mijn tora bij het uitveren een zuig geluid maakt dit had ik voordien niet wat kan dat zijn?toch niet stuk heb nog maar 500 km gebolt of zou dat zijn omdat het warm is?de druk staat op 170 psi omdat ik 82 kg weeg en de rebount half open!bij het locken heeft hij dat niet!
Gebruikersavatar
DarkStar
Mountainbiker
Berichten: 211
Lid geworden op: zo 07 mei 2006 20:58
Rijdt met: Viper TR3.0 X.9/X.0/X-gen

Bericht door DarkStar »

biker84 schreef:vandaag heb ik gemerkt dat mijn tora bij het uitveren een zuig geluid maakt dit had ik voordien niet wat kan dat zijn?toch niet stuk heb nog maar 500 km gebolt of zou dat zijn omdat het warm is?de druk staat op 170 psi omdat ik 82 kg weeg en de rebount half open!bij het locken heeft hij dat niet!
Kan te maken hebben met de warmte, olie is namelijk dunner als deze warm is (de meeste soorten olie toch). Je kan best eens afwachten wat de vork doet bij iets frisser weer. Merk je ook verschil in rijgedrag? Lekt de vork misschien ergens?
Gebruikersavatar
looneycooney
Mountainbiker
Berichten: 1904
Lid geworden op: zo 15 jun 2003 10:01
Rijdt met: 15 december 2009 : Scott Scale 40 2009

Bericht door looneycooney »

heb die vork ook , zeker dat het niet de floodgate is?
Heb algemerkt bij bepaalde afstellingen dat ie idd enorm veel van die 'lucht' geluiden maakt(druk laat ontsnappen dus)..rebound op max zetten heeft bij mij geholpen ..
onderaan rechtervorkbuis compleet naar haas en lockout compleet uitgeschakeld , zo heb ik hem nu ..weet niet wat jij vind , maar vind het vorkje enorm stroef , waardoor naar mijn mening ook die floodgate veel té dikwijls word aangesproken ..eens ik hem iets straffer zet krijg ik dus ook dat luchtgeluid ..wreed ambetant in een TT bv, daarom ook dat ik hem nu gewoon zo zet, heb ik niets meer van geluiden ..
Plaats reactie