draadloze fietscomputer

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ericsson
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: do 15 sep 2005 16:34
Contacteer:

draadloze fietscomputer

Bericht door ericsson »

ik ben van plan een nieuwe fietscomputer te kopen, nu, ik heb enen maar twerkt serieus op mijn zenuwen, tis ne sigma (goedkoop) maar tis vooral die magneet, die moet zo dicht en juist zitten, tja niets voor mountainbike natuurlijk. graag wat tips over draadloze computers die zeer gemakkelijk zijn en niet het contact verliezen. (en waterdicht zijn !)
Gebruikersavatar
more
Mountainbiker
Berichten: 359
Lid geworden op: za 22 okt 2005 12:43
Rijdt met: Minerva-XT-Reba Race-HS33-Mavic Crossland-Schwalbe Nobby Nic

Bericht door more »

heb op m'n koersfiets en mountainbike elk een cateye en ben daar heel content van.
op de mountainbike staat die er nu meer dan een jaar op en nog geen problemen mee gehad ondanks hetgeen dat al heeft meegemaakt =D>
magneet moet niet heel dicht bij sensor en alles is perfect waterdicht.
wvanacker
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 12 sep 2005 22:01
Rijdt met: Giant

Bericht door wvanacker »

Ik heb vorig in "den Aldi " een draadloze gekocht voor minder dan 10 euro . Doet het nog altijd en geen probleem.
Meer moet da niet zijn. =D>

Als je een draadloze koopt blijf je met een magneetje in het wiel zitten , enkel het draadje tussen de ontvanger en de computer verdwijnt.
Gebruikersavatar
keybiker1
Mountainbiker
Berichten: 116
Lid geworden op: za 13 mar 2004 19:32
Rijdt met: made by Capino Wevelgem

Bericht door keybiker1 »

had vroeger een draadloze cateye op mijn mtb en was er alles behalve content van. De afstand bleek te groot te zijn om het signiaal door te geven van sensor naar computerke. :evil:
Gebruikersavatar
GL1500
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: do 17 okt 2002 20:07
Rijdt met: Trek/Ridley

Bericht door GL1500 »

En welke wordt er wel aangeraden dan ? Ik ben mijne Cateye (cordless 7)van het weekend verloren in het bos en ga me nu dus een nieuwe moeten aanschaffen. Tips ? (+- 50 euro)
lowie
Mountainbiker
Berichten: 1674
Lid geworden op: di 22 feb 2005 09:56
Rijdt met: best of both worlds

Bericht door lowie »

Vanaf begin 2006 is de nieuwe generatie Sigma-draadloze computers verkrijgbaar (ze noemen het digital transmission system). D prijs zal €30 of ietsje meer zijn.
Gebruikersavatar
Chucky
Mountainbiker
Berichten: 129
Lid geworden op: za 19 jul 2003 01:40
Rijdt met: Granville CMX Carbon, Ridley 29",Olympia CSL-X2 27.5"

Bericht door Chucky »

Ik heb nog een splinternieuwe Digi-w van Pro liggen.
Draadloos en nog in de verpakking.
Voor 20 € veranderd hij van eigenaar. :wink:
Gebruikersavatar
Danny S.
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 10 okt 2005 18:31
Rijdt met: Scott Comp Racing

Bericht door Danny S. »

lowie schreef:Vanaf begin 2006 is de nieuwe generatie Sigma-draadloze computers verkrijgbaar (ze noemen het digital transmission system). D prijs zal €30 of ietsje meer zijn.
Ik heb nu zo 1ne gekregen van mijne fietsenmaker als test en is een zeer goed meterke met vele functies maar als het koud is werkt ie al zo goed als mijne draadloze cateye :cry: NIET dus.
Plaats reactie