vaste voorvorken voor schijfremmen

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Gebruikersavatar
cavani
Mountainbiker
Berichten: 1275
Lid geworden op: vr 04 nov 2005 15:57

Bericht door cavani »

Bij Math Salden in Limbricht(Nederland) kan je momenteel een Axima carbon vaste vork kopen voor 120 Euro! Ook online te bestellen.
pacer
Mountainbiker
Berichten: 891
Lid geworden op: za 03 dec 2005 19:27
Rijdt met: Ebony SS - Unit 29er SS

Bericht door pacer »

Pace all the way man, susp corrected en perfect voor ons landje.

En gewicht besparen a gogo :wink:
Gebruikersavatar
cyclon
Mountainbiker
Berichten: 1493
Lid geworden op: do 09 dec 2004 17:52

Bericht door cyclon »

pacer schreef:Pace all the way man, susp corrected en perfect voor ons landje.

En gewicht besparen a gogo :wink:
wel niet bij evanscycles kopen (waar ik mijn info haalde), na bijna een maand heb ik mijn vork nog steeds niet (en evenmin enige uitleg)

met verzendingskosten (ups) erbij bekom je ongeveer dezelfde prijs als deze Nederlandse online shop (gratis verzending), mss dat het even lang duurt, maar ik durf te wedden dat de service er beter zal zijn (ze beweren zelf contact op te nemen als het langer dan voorzien duurt):

http://bikeapart.nl/shop/index.php?main ... th=2_17_26
Gebruikersavatar
Chimaera
Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 19 jul 2005 11:10
Rijdt met: Flash Carbon 3 29er, Cannondale Supersix 105

Bericht door Chimaera »

ivo schreef
Tja wie rijdt er nu nog met een 65 mm vork rond ?
ikke - pace rc38 airforce race carbon. laat u nie mislijden door de veerweg, ge kunt ze zo goe afregelen da ge nog ruim genoeg veerweg overhoudt, de jumps da kik daar al mee heb genomen :oops: (wel nie voorzien mor kom) en nog nooit bottom-out zenne.

Btw JanMan nog eens superbedankt hé, bangelijk vorkske

* off topic vlug*
Janman waar ga ik best voor onderhoud, en hoe vaak ? of kunde ze zelf eenvoudig onderhouden.
Plaats reactie