vervanging Manitou Answer SX

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Gebruikersavatar
Thys
Mountainbiker
Berichten: 614
Lid geworden op: do 15 jan 2004 22:28
Rijdt met: Radon ZR EVO 01

Bericht door Thys »

Ben niet helemaal zeker van de MX eta maar de MX PRO ETA heeft zeker een lockout. (wel op de vork en niet aan het stuur)
Voor andere beklimmingssystemen zoals locken op variable positie (denk toch dat je dit bedoelde) zul je toch iets hoger moeten gaan.

Als je zo graag een heel goede (dure) vork hebt mms een snuffelen bij het forumonderdeel te koop.

vlug deze nog meegeven www.vaneycksport.be (enkel info tel,email geen prijzen vroeger wel maar deze zijn verwijderd na probs omdat hun prijzen soms "te laag" waren)
Laatst gewijzigd door Thys op di 08 nov 2005 21:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Supernaut
Mountainbiker
Berichten: 840
Lid geworden op: do 21 okt 2004 15:46

Bericht door Supernaut »

Als ge van plan bent marathons te rijden is het misschien beter een vork met 100mm veerweg te nemen.Stel u van de LO bij de Axel's niet te veel voor.
Zou in uw geval ook opteren voor een MX comp of een pilot SL.Ge moet wel wat meer uitgeven maar het is zeker de moeite
Gebruikersavatar
eekhoorn
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: do 03 jul 2003 19:10
Rijdt met: ijzer en alu

Bericht door eekhoorn »

of een manitou black elite met lock out, 100 mm veerweg en dat in volledige nieuwstaat voor 160 euro ;)
Gebruikersavatar
Thys
Mountainbiker
Berichten: 614
Lid geworden op: do 15 jan 2004 22:28
Rijdt met: Radon ZR EVO 01

Bericht door Thys »

of een manitou black elite met lock out, 100 mm veerweg en dat in volledige nieuwstaat voor 160 euro
Welk veersysteem heb je dan? ik heb de black super air, veronderstel dat je dan voor de vering een veer wordt gebruikt ipv de lucht bij de super air en dezelfde en oliedemping als bij de super air klopt dit?
Gebruikersavatar
Chimaera
Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 19 jul 2005 11:10
Rijdt met: Flash Carbon 3 29er, Cannondale Supersix 105

bedankt

Bericht door Chimaera »

bedankt voor de hulp manne,
nu moet ik enkel nog kunnen kiezen want nu heb ik een pak namen zien passeren.

Manitou Black
Rockshox Pilot
Marzocchi ETA pro
Gebruikersavatar
Chimaera
Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 19 jul 2005 11:10
Rijdt met: Flash Carbon 3 29er, Cannondale Supersix 105

manitou black elite €160

Bericht door Chimaera »

waar heb je deze vork gevonden aan die prijs ?
Gebruikersavatar
Chimaera
Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 19 jul 2005 11:10
Rijdt met: Flash Carbon 3 29er, Cannondale Supersix 105

ikke ne moeilijke mens

Bericht door Chimaera »

hier zennek weer amper een paar minuten na de vorige post :oops:

ik heb geen idee waar de goede winkels zich bevinden, zeker nie in de buurt van mechelen. weet er iemand waar ik de beste prijs vindt (en hoeveel die dan is) voor volgende vorken.

-Marzocchi MX Pro ETA (2006)???
-Marzocchi MX Pro ETA (2005)€299 actionsports
-Manitou Black Elite€160
-Rockshox Pilot XC€195 bikesports

p.s. hoe is de kwaliteit van magura vorken aangezien ik met HS 33 rij (gebruik firm tech)
Laatst gewijzigd door Chimaera op do 10 nov 2005 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Thys
Mountainbiker
Berichten: 614
Lid geworden op: do 15 jan 2004 22:28
Rijdt met: Radon ZR EVO 01

Bericht door Thys »

-Marzocchi MX Pro ETA (2006)
-Marzocchi MX Pro ETA (2005)
-Manitou Black Elite
-Rockshox Pilot

p.s. hoe is de kwaliteit van magura vorken aangezien ik met HS 33 rij (gebruik firm tech)
Bel eens naar van eyck verdeelt alle 3 de merken. Kijk daarna eens rond in de buurt dan weet je of het verschil de moeite is om een uitstap naar aalst of tessenderlo te maken.
Uit ervaring weet ik dat V E zelden te kloppen is in prijzen... enkel de duitse webwinkels mms richtprijs de black super air met lo aan het stuur stond €345 geprijsd.
Gebruikersavatar
Chimaera
Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 19 jul 2005 11:10
Rijdt met: Flash Carbon 3 29er, Cannondale Supersix 105

prijzen opgezocht

Bericht door Chimaera »

up

ik heb online een aantal prijzen gevonden, mss vinden jullie nog betere prijzen, laat maar weten hé.
Gebruikersavatar
Chimaera
Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 19 jul 2005 11:10
Rijdt met: Flash Carbon 3 29er, Cannondale Supersix 105

Bericht door Chimaera »

ben eens benieuwd, ik wacht op antwoord van van eyck. Ik weet niet waarom maar ik heb de grootste voorkeur voor de marzocchi mx pro. Wat vinden jullie de beste keus van de 4 (nr 4 is magura ronin)
Plaats reactie