Tubeless sealent

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Gebruikersavatar
IPPE
Mountainbiker
Berichten: 1012
Lid geworden op: za 17 mei 2008 22:42
Rijdt met: TURNER 5SPOT & RFX

Re: Tubeless sealent

Bericht door IPPE »

https://www.bike-components.de/cache/p/ ... 68114.jpeg" onclick="window.open(this.href);return false;
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Tubeless sealent

Bericht door Free_ltd »

Dat is nog handiger. Volgende keer eens ergens mee bestellen. Maar mijn vrouw zei iets dat ze ook iets had voor haar haar te verven dat ervoor kon dienen, maar heb het nog niet gezien.
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5024
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: Tubeless sealent

Bericht door madskatingcow »

Ik heb dat, het enige wat je gebruikt is het slangetje en de body van de spuit. Gewoon bij de Apotheek en doe-het-zelf passeren en klaar.
Gebruikersavatar
BertG
Mountainbiker
Berichten: 1440
Lid geworden op: za 12 aug 2006 17:27

Re: Tubeless sealent

Bericht door BertG »

Free_ltd schreef:
Fietsjeeeee schreef: Alle andere zeggen dat stans net goed is... Vreemd.
Zoals voorheen ook geschreven door mij, kan het zijn dat deze bv niet meer goed was.
Of gewoon een slechte badge. Ik heb is een bus gehad waarmee ik klonters kreeg in mijn band. Daarna niet meer gehad. Voor de rest tevreden geweest van Stan's. Ik denk dat ik er op 8 jaar tijd met 2 fietsen 2 keer echt mee ben lekgereden, één keer was het een te grote snee en dan de andere keer was de latex zo goed als opgedroogd, maar daar kon Stan's niks aan doen 8-[ .
Ik zou dat soort producten sowieso zetten waar het in de winter niet kan vriezen, das meestal niet goed voor de kwaliteit.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Tubeless sealent

Bericht door Free_ltd »

BertG schreef:
Free_ltd schreef:
Fietsjeeeee schreef: Alle andere zeggen dat stans net goed is... Vreemd.
Zoals voorheen ook geschreven door mij, kan het zijn dat deze bv niet meer goed was.
Of gewoon een slechte badge. Ik heb is een bus gehad waarmee ik klonters kreeg in mijn band. Daarna niet meer gehad. Voor de rest tevreden geweest van Stan's. Ik denk dat ik er op 8 jaar tijd met 2 fietsen 2 keer echt mee ben lekgereden, één keer was het een te grote snee en dan de andere keer was de latex zo goed als opgedroogd, maar daar kon Stan's niks aan doen 8-[ .
Ik zou dat soort producten sowieso zetten waar het in de winter niet kan vriezen, das meestal niet goed voor de kwaliteit.
Dan zal het tussen mijn oren zitten, maar tegenwoordig zeer tevreden van Orange Seal en die van Vittorio en aan de kleur te zien vraag ik me af dat het niet identiek dezelfde is :lol:
Danny S
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 25 nov 2014 21:43

Re: Tubeless sealent

Bericht door Danny S »

Kan ik de sealant die in mijn auto zit niet gebruiken?
Grote bus en als ik lekt rijd met de wagen gebruikt ik die toch niet want heb me een extra reservewiel aangeschaft.

;Mvg Danny
chrisper
Moderator
Berichten: 887
Lid geworden op: di 25 sep 2012 20:01

Re: Tubeless sealent

Bericht door chrisper »

ik ben nu aan het testen met muc off sealent.
is redelijk dik, en zit in een handige verpakking
heel eenvoudig via ventiel in te brengen, zonder smossen.
De Wreter
Mountainbiker
Berichten: 1240
Lid geworden op: di 14 sep 2010 09:07
Rijdt met: Vanalles

Re: Tubeless sealent

Bericht door De Wreter »

Ik heb sinds vorig jaar Sludge, rond de jaren 2010 werd dit No-Zisch genoemd en is ergens ontstaan in Zuid-Afrika. Prima product.
Gebruikersavatar
Jumping Jack
Mountainbiker
Berichten: 543
Lid geworden op: vr 04 mei 2018 13:52
Rijdt met: Kona Hei Hei / BMC URS / Scott Speedster Gravel

Re: Tubeless sealent

Bericht door Jumping Jack »

Ik heb altijd Doc Blue gebruikt, maar nu in de gravelfiets heb ik eens Squirt Seal met Beadblock geprobeerd (daar zit een klein flesje bij met korreltjes die je aan de latex toevoegt + bevat geen ammoniak).
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5024
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: Tubeless sealent

Bericht door madskatingcow »

Neem dan maar een pomp en meerdere binnenbanden mee. Die nieuwe Squirt Seal met korrels is geen hol waard in de praktijk.
Plaats reactie