Magura Vyron dropper onderhoud

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Plaats reactie
KennyC
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: za 26 mei 2018 09:44

Magura Vyron dropper onderhoud

Bericht door KennyC »

Hallo,

Ik zou deze droppen willen kopen. Maar nu vroeg ik me af hoe het zit met onderhoud?
Zijn er hier mensen die met deze droppen rijden? Waar doen jullie deze binnen voor het onderhoud? En wat is de kostprijs?


Alvast bedankt voor de hulp.
_anonymus_
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 18:36
Rijdt met: big wheels - steel is real

Re: Magura Vyron dropper onderhoud

Bericht door _anonymus_ »

Geen ervaring met deze.
Maar het is wel slim om op voorhand al eens voor onderhoud te kijken.

Ik heb een Thomson dropper. Deze is zelf niet te servicen. Ik dacht toen ik deze kocht: geen probleem, een Thomson dealer kan dat dan wel doen. Maar dat klopt niet: service kan enkel in een erkend servicecenter. Dichtste is in Engeland.
Wegens speling op de dropper deze enkele weken geleden opgestuurd, alleen al qua verzendkosten een dure grap.
KennyC
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: za 26 mei 2018 09:44

Re: Magura Vyron dropper onderhoud

Bericht door KennyC »

_anonymus_ schreef:Geen ervaring met deze.
Maar het is wel slim om op voorhand al eens voor onderhoud te kijken.

Ik heb een Thomson dropper. Deze is zelf niet te servicen. Ik dacht toen ik deze kocht: geen probleem, een Thomson dealer kan dat dan wel doen. Maar dat klopt niet: service kan enkel in een erkend servicecenter. Dichtste is in Engeland.
Wegens speling op de dropper deze enkele weken geleden opgestuurd, alleen al qua verzendkosten een dure grap.
Inderdaad, dingen die ik wil meer rekenen want het is toch een investering. Mijn fietsen dealer doet alleen maar Rockshox reverb. Dus als er iets aan is kan ik dan ook wel hier terecht. Maar de ene is tevreden van de reverb de andere dan weer niet.

Van de Magura weet ik het niet. Heb eens een mail gestuurd naar Magura zelf.
Plaats reactie