Tune komm vor

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Tune komm vor

Bericht door Edlisjas »

Paar dagen geleden merkte ik een barst aan de zijkant van mijn Tune komm vor zadel:

Afbeelding

Tijdens de marathon in Langdorp hoorde ik een stevige kraak, niet meteen bij stilgestaan maar het was dus deze barst.

Vond het toch vreemd, niet mee gevallen, geen gekke dingen gedaan.

Toch maar eens een mailtje naar Tune gedaan...krijg bericht terug om een schadeformulier in te vullen. Ze zeggen meteen dat ze een crash replacement kunnen doen indien ik geen aankoopbewijs heb. Met aankoopbewijs kunnen ze het zadel vervangen. Aankoopbewijs heb ik dus niet...

Vandaag mailtje gekregen met hun voorstel. 30% korting op een nieuw zadel, ze doen er de prijslijst bij. Verzendkosten naar België: €25! De adviesprijs in hun lijst is exact 30% hoger dan de verkoopprijs bij r2bike...tel daar nog €25 verzendingskosten bij dan is het zadel bij tune €17,40 duurder met crashreplacement dan de normale prijs bij r2bike.....

Tsja...:-(
_anonymus_
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: vr 06 jan 2012 18:36
Rijdt met: big wheels - steel is real

Re: Tune komm vor

Bericht door _anonymus_ »

Dat is dus een slechte deal.

Mijn ervaringen met Tune zijn ook niet dat, crankstel dat gewoon afbrak aan de trapas...
Sindsdien ga ik voor minder exotisch maar wel betrouwbaar.
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Re: Tune komm vor

Bericht door Dickie »

Ook zo eentje gehad, was na 2 ritten al naar de Filistijnen. zadelrails gebroken. Zie aan uw zadel dat ze die ondertussen al wat dikker hebben uitgevoerd.
Hier ook niet meer in ieder geval.
Plaats reactie