0mm of 3mm of 6mm offset blad SRAM X01

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
EatSleepRide
Mountainbiker
Berichten: 104
Lid geworden op: do 09 apr 2015 00:34

Re: 0mm of 3mm of 6mm offset blad SRAM X01

Bericht door EatSleepRide »

madskatingcow schreef:Als je een vraag stelt, denk je toch eerst na of de vraag volledig is?
Op elk type dat ik je voorstel is het 'ah nee, het is geen SI', dan is het 'ah nee, het is geen GPX'. Je weet wel dat het BB30 is. Tja... Had dan meteen gezegd dat het een quiz was.
Ik heb aan het benodigde type voor de SI offset ook 20min staan zoeken naar het juiste blad omdat het bij Cannondale niet evident is vanwege de speciale offset in combinatie met een standaard crank. Nu ga je mij nog het deksel op de neus geven en je beklag doen omdat je geholpen wordt.
Voor de zoveelste keer, ik wist niet dat dit nodig was! Snap je het niet. Jij bent technisch daarin sterk maar niet iedereen is zo. Ik stond niet stil bij AI systeem van de nieuwe Cannondale. Weet ik veel dat gxp en BB30 een verschillende offset vraagt. Ik dacht dat dit te maken had met die boost hubs enkel. Nogmaals, ik had geen idee dat dit relevant was. Damn man... Niet iedereen is zo technisch ingesteld als jij. Ik rij liever ipv mij bezig te houden met de technische gegevens. Dacht dat dit forum hier voor diende.
Btw, in het origineel bericht staat BB30 dus denk dat het wel duidelijk was...
Toch bedankt voor de hulp..
Gebruikersavatar
madskatingcow
Mountainbiker
Berichten: 5029
Lid geworden op: za 31 jul 2004 12:27
Rijdt met: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Re: 0mm of 3mm of 6mm offset blad SRAM X01

Bericht door madskatingcow »

Ik zou je originele post maar is herlezen, dat je op zoek bent naar BB30 is niet vermeld. Wel dat er bij het ovalen blad bij 3mm offset ook staat dat het voor BB30 geschikt is.

Anyway, 't is opgelost. Blik vooruit en rijden maar :-)
Plaats reactie