Webshops die verzenden naar afhaalpunten...

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Gebruikersavatar
BertG
Mountainbiker
Berichten: 1440
Lid geworden op: za 12 aug 2006 17:27

Webshops die verzenden naar afhaalpunten...

Bericht door BertG »

Aangezien ik regelmatig sleutel aan fietsen heb ik ook geregeld materiaal nodig en een groot deel bestel ik op het internet, zoals zoveel mensen tegenwoordig wss. Probleem is dat hier overdag niemand thuis is en ik niet kan rekenen op buren.
Familie en werk is een uitkomst maar eigenlijk wil die mensen daar zo weinig mogelijk mee lastig vallen dus geef ik de voorkeur aan afhaalpunten waar ik het pakket kan afhalen wanneer het mij past.

Alleen denk ik dat enkel Alltricks het nog doet, Wiggle deed het vroeger maar nu niet meer. Andere zoals Bike-Components doen het enkel bij de buurlanden, niet in België. Of zijn er nog andere webshops die ik over het hoofd zie?
Gebruikersavatar
Dace93
Mountainbiker
Berichten: 248
Lid geworden op: zo 06 aug 2017 20:44
Rijdt met: CUBE LTD SL 2x blackline 2017

Re: Webshops die verzenden naar afhaalpunten...

Bericht door Dace93 »

BertG schreef:Aangezien ik regelmatig sleutel aan fietsen heb ik ook geregeld materiaal nodig en een groot deel bestel ik op het internet, zoals zoveel mensen tegenwoordig wss. Probleem is dat hier overdag niemand thuis is en ik niet kan rekenen op buren.
Familie en werk is een uitkomst maar eigenlijk wil die mensen daar zo weinig mogelijk mee lastig vallen dus geef ik de voorkeur aan afhaalpunten waar ik het pakket kan afhalen wanneer het mij past.

Alleen denk ik dat enkel Alltricks het nog doet, Wiggle deed het vroeger maar nu niet meer. Andere zoals Bike-Components doen het enkel bij de buurlanden, niet in België. Of zijn er nog andere webshops die ik over het hoofd zie?
Geen zelfstandige in de straat waar je het pakketje kan naar sturen?
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: Webshops die verzenden naar afhaalpunten...

Bericht door Mister No Chaïn »

Dace93 schreef:
BertG schreef:Aangezien ik regelmatig sleutel aan fietsen heb ik ook geregeld materiaal nodig en een groot deel bestel ik op het internet, zoals zoveel mensen tegenwoordig wss. Probleem is dat hier overdag niemand thuis is en ik niet kan rekenen op buren.
Familie en werk is een uitkomst maar eigenlijk wil die mensen daar zo weinig mogelijk mee lastig vallen dus geef ik de voorkeur aan afhaalpunten waar ik het pakket kan afhalen wanneer het mij past.

Alleen denk ik dat enkel Alltricks het nog doet, Wiggle deed het vroeger maar nu niet meer. Andere zoals Bike-Components doen het enkel bij de buurlanden, niet in België. Of zijn er nog andere webshops die ik over het hoofd zie?
Geen zelfstandige in de straat waar je het pakketje kan naar sturen?
Dus je gaat je online pakjes laten droppen bij een zelfstandige waar je anders geen voet binnen zet? 8-[
HPA
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: zo 31 jul 2016 15:15

Re: Webshops die verzenden naar afhaalpunten...

Bericht door HPA »

Mister No Chaïn schreef: Dus je gaat je online pakjes laten droppen bij een zelfstandige waar je anders geen voet binnen zet? 8-
Bij een zelfstandige waar je wel regelmatig komt. Een bakker of slager waar je regelmatig komt en waar je eerst gevraagd hebt of hij dat erg vindt. Zo heb ik dit ook een tijdje gedaan bij een dagbladhandelaar waar ik wekelijks kwam. Bij iemand waar ik anders niet kom, doe ik dat ook niet hoor.
Gebruikersavatar
Dace93
Mountainbiker
Berichten: 248
Lid geworden op: zo 06 aug 2017 20:44
Rijdt met: CUBE LTD SL 2x blackline 2017

Re: Webshops die verzenden naar afhaalpunten...

Bericht door Dace93 »

Mijn vader is zelfstandig garagist.
Af en toe laten buren/klanten hier iets leveren.
Ze vragen het natuurlijk wel altijd of het mag ;-)
Gebruikersavatar
BertG
Mountainbiker
Berichten: 1440
Lid geworden op: za 12 aug 2006 17:27

Re: Webshops die verzenden naar afhaalpunten...

Bericht door BertG »

Dace93 schreef:
Geen zelfstandige in de straat waar je het pakketje kan naar sturen?
Geen slecht idee eigenlijk, ik heb hier in de buurt nu wel geen winkels waar ik heel regelmatig kom maar zou een oplossing kunnen zijn ja.
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: Webshops die verzenden naar afhaalpunten...

Bericht door TaurineR »

BPost?
Gebruikersavatar
TimW
Mountainbiker
Berichten: 243
Lid geworden op: zo 24 jul 2011 15:18

Re: Webshops die verzenden naar afhaalpunten...

Bericht door TimW »

Bike-Components en R2bike werken met DHL, en DHL werkt samen met Bpost.
Als je dan niet thuis bent ligt uw pakket de volgende dag op het postkantoor :wink:
Gebruikersavatar
KrisMaes76
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Re: Webshops die verzenden naar afhaalpunten...

Bericht door KrisMaes76 »

Gelijk welke pakketjesdienst laat het pakket achter bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt, nog nooit problemen mee gehad. Tenzij ge natuurlijk ergens in het hol van Pluto woont waar er niet veel winkels ook afhaalpunten zijn
De Wreter
Mountainbiker
Berichten: 1240
Lid geworden op: di 14 sep 2010 09:07
Rijdt met: Vanalles

Re: Webshops die verzenden naar afhaalpunten...

Bericht door De Wreter »

Plaats reactie